Sommarplåga??!!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Denna var askass, men ingenting är värre än den jävla "svennebanan"..... :näsblod

hörde den låten idag inne på en affär.. jävla tur för mig att jag inte hade något sorts vapen att använda på mig själv. Var hur som helst snabbt ut därifrån!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Den är ju lite för gammal för det dock, en sommarplåga ska man inte ha hört för flera år sedan. Tycker åtminstone jag.

Sorry, den är redan påväg.

Spelas friskt i både bilar och på fester här. Jag funderar på att skära fingrarna av de som trycker på play.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
vafan vänta en vecka så går alla komersiella "skitradiostationer" ihop och bestämmer att Rihanas senaste "skit" är sommarens hit och sen är livet förstört... Metallica gör en cover på hennes "skit" och sen kan man inte ens lyssna på Bandit utan att höra skräpet! får heltenkelt förlita sig på skivsamlingen!

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
vafan vänta en vecka så går alla komersiella "skitradiostationer" ihop och bestämmer att Rihanas senaste "skit" är sommarens hit och sen är livet förstört... Metallica gör en cover på hennes "skit" och sen kan man inte ens lyssna på Bandit utan att höra skräpet! får heltenkelt förlita sig på skivsamlingen!

Vilken av hennes låtar har Metallica gjort en cover på? Eller syftar du möjligen på Lillasyster? [YOUTUBE-ID]s7pAr1KpRqk[/YOUTUBE-ID]

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Tänkte på lillasyster men kände att umbrella inte var någon bra jämförelse :) så jag hittade på lite eget :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Nae, reggaetoner på svenska ger mig taskiga vibbar av Chilly & Leafy och Governor Andy.

[YOUTUBE-ID]vplvzLU5OL4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]1t6Mc3yTmzU[/YOUTUBE-ID]

Det är ju inte alla som gör det lika snyggt som Daddy Boastin.
[YOUTUBE-ID]6u_Xqp1TNlc[/YOUTUBE-ID]

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Den är ju lite för gammal för det dock, en sommarplåga ska man inte ha hört för flera år sedan. Tycker åtminstone jag.

Menade inte att den skulle bli en sommarplåga, bara att första låten var dålig och att den jag länkade till var bra:) Fast den spelas väl rätt frekvent på radion?:va

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Promoe Promoe Promoe.... vafan har du gjort??!?!? Med ett så jävla bra track record borde du veta bättre...

[YOUTUBE-ID]mn4JNBznEt8[/YOUTUBE-ID]

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Nu får du allt tala ur skägget... fattar inte ett ord av vad du skriver :tungan

1 april = ex. man skriver ett inlägg som utger sig för att vara helt seriöst menat och absolut sant, ex. "den här låten är så fanatiskt bra", fast det egentligen är bluff och båg och man vill skoja med omgivningen.

saken är den att det inte är 1 april nu :fakta

eller så är det jag som är gammal och inte förstår mig på ny musik :glömdet

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Att den kommer spelas på dansgolven i sommar, snälla skona mig! :gråta

"Musik är självdefinierat...kan enbart dömas av lyssnarens öron" Min definition: HELL NO! Jag kan inte vara den ända här som tycker att denna redan är en sommarplåga?

Jag vet vi tar två bröder från söder i Stockholm också tar dessa bland annat hjälp av Gustav Skarsgård som läser en monolog om Stockholm och inte nog med det så samplar de låten från Sash "Ecuador":

[YOUTUBE-ID]-3kkkc-hUDs[/YOUTUBE-ID]Kom på något eget!!:dummer

Bland de mest spelade låt i sommar hos mig kommer bli:
[YOUTUBE-ID]Ci40ae8BlcE[/YOUTUBE-ID]Dizzee Rascal och Armand van Helden med låten “Bonkers”, från Dizzees album “Tongue ‘n’ Cheek”, ligger just nu på första plats på Radio 1:s singellista i Storbritannien.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
1 april = ex. man skriver ett inlägg som utger sig för att vara helt seriöst menat och absolut sant, ex. "den här låten är så fanatiskt bra", fast det egentligen är bluff och båg och man vill skoja med omgivningen.

saken är den att det inte är 1 april nu :fakta

eller så är det jag som är gammal och inte förstår mig på ny musik :glömdet
Kanske en kombination... det sägs att ironin är död och jag börjar tro på det:)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år