Sonen vill ha en 450cc

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Man ser direkt på TS hur denne skriver och uttrycker sig huruvida det är ett ::troll eller icke.

Det är några jävla småskitar som låtsas vara en förälder och frågar saker som han aldrig skulle få seriösa svar på om personen skrev

"hej jag är 16 år jag vill tJöPa 450 kråzZ och köra på baCkhjUleT diReCkt, ge mig tips TACK!?"

Men det lyckas ju dessa personer tydligen inte med i alla fall :)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Eftersom min sons 16e födelsedag är påväg och vill överaska honom med en fin present. Fast jag kan dock ABSOLUT ingenting om crossar/motorcyklar haha. Därför frågade jag en kollega som kan lite om motorcyklar men han kunde inget om "motards" så han tipsade mig om denna hemsida! Tokolaglig motorcykel skulle jag aldrig köpa till han!

450cc sonen är 16 och ska köra landsväg... Gör om gör rätt..

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
(Börja kolla vid 1.40)

Otroligt skön reaktion från killen bakom kameran när han ser sin polare studsa ut på fältet i tshirt och jeans; ett helt coolt "belää".

Rätt långt ifrån de vanliga amerikanska "ååååhhhhh fåååååkkkking hääääll, sheeeeeeeet!!!"

Cagiva raptor

Dirty Deeds Done Dirt Cheap!
Gick med
15 Aug 2010
Hoj
Cagiva raptor, Ducati S2R 1000, Ducati monster 1100 evo
Jag har min 125a till salu (som man får åka på som 16 åring). Det är alltså en 125cc tvåtaktare på 30-35 hästar som väger 155 kg fulltankad vilket gör den väldigt pigg jämfört med andra "motorcyklar" i klassen. Om sonen nu var sugen på något som rör lite på sig fast som ändå är lagligt på pappret förstås. Det är dock ingen motard men den funkar bra att busa med om man nu vill det.
Sjysst design och bra komponenter som t.ex brembo bromsar runt om.

http://www.blocket.se/uppsala/Cagiva_raptor_125_46609501.htm?ca=10&w=1&last=1
Bara att skicka Pm vid intresse!

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Det vet jag gott och väl, men dock så har jag gjort ett beslut att det inte kommer bli något 450! Han får välja mellanmax 250 eller en 125+ och jag vet risken att polisen kan komma men ser jag han köra olagligt då åker motorcykeln DIREKT! Vet att han kommer köra över hastigheten men ser jag honom så får han lida med konsekvenserna!

Det här är nog det bästa jag läst på länge, faktiskt! Världens bussigaste farsa. :död

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!