Varför säljer du, inte nöjd?Min är till salu inkl tankfäste samt hjälmfäste 10mån garanti kvar original låda mm finns kvar
Pris?
Varför säljer du, inte nöjd?Min är till salu inkl tankfäste samt hjälmfäste 10mån garanti kvar original låda mm finns kvar
Vilka fästen är det du har till tanklocket ?
Varför säljer du, inte nöjd?
Pris?
Är det förresten någon som vet om det fungerar att ladda kameran med en vanlig mobilladdare?
Ja, det är vanlig micro usb.
Tråkigt att höra. Krya på dig så du kommer i sadeln igen.Jo jättenöjd men hojen är inlöst o jag skadad kommer inte köra på ett tag
Har precis blivit ägare till en HDR-AS15 och tar tacksamt emot tips på så universala sätt att montera som möjligt. Vill ju kunna montera på så många ställen som möjligt och i så många vinklar som möjligt med så få prylar som möjligt. Funderar nästan på Ram-mounts som jag ju har till mobilen och dessa är ju sjukt bra men dock lite dyra.
Vad har ni för tips?
Den här är kanske ett potentiell utmanare till Sonyn och även GoPron
http://m3.idg.se/2.1022/1.518514/ga...-actionkameran-virb?mv=pass#;article:1.518514
/D
Sen stod det inget om FPS vid 1080, samt linsen.
Googla lite
The image sensor is 16-megapixel (1/2.3-inch CMOS), 1080p HD video at 1920 x 1080 30fps, 720p HD video 1280 x 720 30 fps and 60 fps, and time lapse options.
/J
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |