Sorry No1, GR2 är siktat på nätet redan

toxic

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Alltså, jag förbeställde filmen, med tappade bort inbetalningsuppgifterna och därav skickade jag 3st mail för att få "nya uppgifter" men inte fick jag något svar. Därför, blir det nog att ladda hem den. Om den däremot är väldigt bra, vilket jag verkligen hoppas så ska jag köpa.
 

Viper

Nu ännu grönare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Slöddertälje
Hoj
En grön..
No1 skrev:
Det var inte oväntat att den skulle hamna på hubbar där man kan ladda ner den och det olagliga ligger ju INTE (ännu) i att ladda ner filmen utan det olagliga är ju att lägga upp den...

Men dom personer som lägger upp någon av GR filmerna kommer till ett hundra procent att polis anmälas samt att SWT Racing kommer att lämna in en stämning mot dem genom våran advokat!!!

Och till dem som nu laddar ner filmen så hoppas vi att ni tycker att den är bra...;)

No1...

Here we go again.
Jag säger varken bu eller bä, men gillade filmen. :tummenupp

Har inte de stora företagen lyckats stämma skiten ur alla som
sprider typ T3, sagan om ringen osv osv osv.
Så tvivlar jag VÄLDIGT starkt på att någon svensk liten advokat/åklagare kommer att lyckas bättre. :crash

// Viper
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
No1 skrev:
Men dom personer som lägger upp någon av GR filmerna kommer till ett hundra procent att polis anmälas samt att SWT Racing kommer att lämna in en stämning mot dem genom våran advokat!!!

No1...


Jaaa... Dubbelmoralen i detta kan vi ju lämna hemma... Jag väntar med att se den tills jag köpt den.

Meeeen... Polisen är bra att ha.

men tydligen bara ibland.

:1pajas
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Viper skrev:
Har inte de stora företagen lyckats stämma skiten ur alla som
sprider typ T3, sagan om ringen osv osv osv.
Så tvivlar jag VÄLDIGT starkt på att någon svensk liten advokat/åklagare kommer att lyckas bättre. :crash

// Viper

Men det kan ju vara roligt att beskåda. :1pajas
 

Viper

Nu ännu grönare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Slöddertälje
Hoj
En grön..
McB skrev:
Men det kan ju vara roligt att beskåda. :1pajas

å framförallt inte att Microsoft har lyckats att stämma skiten ur någon privatperson som sprider deras releaser.

Jag menar de har MASSOR av pengar och elaka advokater.

// Viper
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
lugna ner er, inte fasen åker ni dit för att den delas ut på en hubb av er.
Det är säkert tekniskt möjligt för dem att ladda ner filmen från er o se att det verkligen är rätt film för att sedan gå vidare.
Men som nån sa ovan se alla storfilmer som ligger uppe, och betänk hur många som åker dit för att dela ut dem.
 

toxic

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Men allt sitter ju i pengar. Man djävlas med polisen och kör allmänt livsfarligt, då är det roligt. MEN, när någon rippar filmen och lägger ut den på nätet, ja då kryper man till polisen och ska anmäla etc etc etc

PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR PENGAR x2
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
jo men tror du de vill använda en massa pengar för att genomdriva stämmningar?
Deras första film ligger ju ute i så många exemplar så man knappt orkar räkna.
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Trodde att No1 var såpass smart att han visste att det oftast är på just det sättet det går till....
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Shit skulle vilja ha den nu. Det verkar ta en evighet innan jag får hem mitt ex av filmen. Väntar ivrigt på brevbäraren nu.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
No1 skrev:
Muhahaahaaaaaaaa.........

Vi kunde inte låta bli att se reaktionen på vissa av er som alltid skall munhuggas!!! :D

Jag trodde att IRONIN i det som jag/vi skrev var tydlig nog men INTE... :p

Om det sitter någon fåne till person som först köpt filmen för sina egna pengar för att sen därefter laddar upp den på sin hubb och då låta ngn GRATIS ladda ner filmen så bevisar det bara hur smart vissa är... :tummenupp

No1...

Det är ju nästan alltid så det går till, nån måste köpa filmen för att kunna göra en kopia, för att sedan dela ut till andra.
Det finns en hoper folk som har som sport att släppa filmer, spel och annat först, det är en sån grupp vi ser i denna tråden.
Jag vet inte hur mycket stålar ni drar in på en film men jag tror ni får se piratkopiorna som reklam för er helt enkelt, massor av folk vet vilka ni är nu på det sättet, även utanför den inre motorintresserade kretsen som jag antar skulle vara de ni nådde annars.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Se på mej som exempel. Laddade ner 1an och konstaterade att denna måste jag bara ha. Köpte den bums och för ett tag sedan även tvåan. Internet med fulfilmer har fått mej att köpa två st pga en nedladdning. Så det kan ju inte vara dålig reklam.
 

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
The capital city!
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
:fatta!
 

Bifogat

  • this thread rocks.jpg
    this thread rocks.jpg
    73.7 KB · Visningar: 616

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
No1? Hur mycket vill du ha i provision för att inte bli arg om jag säljer kopior?


Ja, det var ett skämt!
 

furious

åker på plastraketer
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Göteborg
Hoj
jüngmeister sport
om inte piratkopierna, eller i alla fall internet funnits så skulle ni nog inte sålt många ex av GR...

Intresset och "reklam" för GR har ju spridit sig över nätet till dom som är intresserade av dessa slags filmer, skulle ni gjort dom för 10 år sedan så skulle ni nog inte ha sålt lika många filmer som ni gör idag....trots piratkopierningen :tummenupp
 

toxic

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Kan säga att jag har sett filmen nu, tyckte den var bra, förutom lite saknande av poliser ibland och "GIS-avsnittet", så jag kommer absolut att köpa den nu :tummenupp :tummenupp
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Kilar ner till Iceman o lägger vantarna på ett ex imorgon. 300:- kan jag gott bjuda buspojkarna på.
 

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
I en svamp
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Hmm Finns det någon butik i Uppsala som har filmen hemma redan lr måste jag åka till S-holm för att hämta den ?

Jag var för lat för att förhandsbeställa.
 

beamer

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Ort
ÖSD
Hoj
CBR900RR -96
hehe, jo den var bra! Speciellt skoterkörningen och turbobusan på slangen i typ 280-290 knyck :eek:

Undrar hur fan ni lyckas få skotern att hålla? Det blir liksom lite dålig kylning i boggien utan snö..



No1 skrev:
Det var inte oväntat att den skulle hamna på hubbar där man kan ladda ner den och det olagliga ligger ju INTE (ännu) i att ladda ner filmen utan det olagliga är ju att lägga upp den...

Men dom personer som lägger upp någon av GR filmerna kommer till ett hundra procent att polis anmälas samt att SWT Racing kommer att lämna in en stämning mot dem genom våran advokat!!!

Och till dem som nu laddar ner filmen så hoppas vi att ni tycker att den är bra...;)

No1...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top