Inga problem. Lite 5-56 på det så är den som ny
Sx90 för oss smala som behöver gå upp lite i vikt. Smörjer kråset mycket bra!WD-40 luktar godare, likaså smakar ventilsalladen bättre.
Absolut inga normala oljepuggspån där en del påminner om grövre svarvspån.Har man kunskapen eller pengarna så river man ner motorn eller lämnar in den.Om inte så är väl tätare oljebyten att föredra som lösning.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |