Spöken?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Ja det var inte mycket till spöke!

Ja det var inte mycket till bilder av spöke,men jag lade märke att där var en ghost girl iallafall he he.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Tänk att få se något sådant när man redigerar en hojfilm eller kollar på sina semesterbilder :skrämd

Digga Ghostbusters låten när det blir kusligt någon mörk och ensam natt. Det brukar hjälpa :hihi

Solid snake

Guest
Blev ju nästan rädd i slutet. :skrämd

Flickvännen är helt övertygad om att det bor ett spöke hemma hos mig, det konstiga är att jag skulle sova en natt och när jag somnade så fick jag en smäll i ryggen (når inte dit själv för så vig är jag inte).

Då blev man lite skraj, riktigt ont gjorde det också. :gråta

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Solid snake skrev:

Flickvännen är helt övertygad om att det bor ett spöke hemma hos mig, det konstiga är att jag skulle sova en natt och när jag somnade så fick jag en smäll i ryggen (når inte dit själv för så vig är jag inte).

Undersökte du saken närmre?

Solid snake

Guest
Vanish skrev:
Tänkte mer på dagen efter :7peta

Nä.. orka..

Fast flickan säger att hon har sett "spöket" på mitt rum.

Undrar hur det blir nästa gång man blir attackerad. :näsblod eller :död

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
En kompis till mig bor i deras källare och han har en bandspelare typ en sån som man använder vid förhör osv...
Han slog på den medans han gick på toa för att höra vad som hände innne i rummet,och då han kom tillbaka till sitt rum och lyssnade på det där så hörde man en röst i bandspelaren!Jag har lyssnat på det där,rätt läskigt.
Han har också varit med om att en dörr till ett rum låser sig bakom han,då han gått ut fastän ingen var där.Hans morsa har sett spöken flera ggr.En gång då hon körde på en väg så kände hon knän i ryggstödet från baksätet och händer på axlarna och då tittade hon i backspegeln och där satt en gubbe.Efter en stund försvann han.Snacka om att man skulle skita på sig :eek:
Hon har även haft hem präster i ett gammalt hus hon bodde i för att (vet inte vad det kallas) driva ut andarna,för det spökade rätt mycket där.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:trött ni är kocko i huvet.

Man inbildar sig saker ofta.

Och sen så den där bandspelaren... Den skulle JAG vilja .. höra på. Jag tror inte fortfarande på nått angående spöken förrän jag själv ser dem. Visst blir man "skraj" kanske när man sitter o en mörk granskog kl 24 o det ekar när man joddlar.

DoJJaN

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Kommer
Solid snake skrev:

Du tänkte inte på att de kanske bara knakade till i ryggen för att du låg konstigt eller något? Och att du va för trött att uppfatta att det bara va din rygg som knackade (försöker hitta förklaringar :p)

MikkE

Guest
å fan va filmen var läskig.. "åååååå så rädd jag e nu..iiiiiiiiii"

Solid snake

Guest
DoJJaN skrev:
Du tänkte inte på att de kanske bara knakade till i ryggen för att du låg konstigt eller något? Och att du va för trött att uppfatta att det bara va din rygg som knackade (försöker hitta förklaringar :p)

Nä, jag låg som jag brukar ligga (på sidan)

LalleBalle

Guest
Solid snake skrev:
Nä, jag låg som jag brukar ligga (på sidan)
Du låg som som du brukade???? med rumpan upp i vädret då? och väntade på någon :D

Kunde inte bara låta bli :tuttar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
VARFÖR är ALLA sånna bilder av skitkass kvalle? :va Minst hälften är tom svartvita... hur vanligt är det nu för tiden med svartvita kamror????

Det här luktar fejk...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...