Spöken?

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
När jag och min föredetta sambo flyttade in i ett nyproducerat hus och låg i sängen på andra våningen och skulle sova lät det som någon rev i våra flyttkartonger, och det lät inte dåligt, vi trodde ju givetvis att det var någon levande person som hade brutit sig in. Jag tog ner min älgstudsare och gorde mantelrörelse på den för att möjligen skrämma den/de som nu var där, men vågade faktiskt inte gå ner. När vi vaknade dagen där på så va det inte en ända kartong som var öppnad inte heller såg det ut som någon varit där. Kan meddela att man inte var så kaxig på ett tag sedan, kan lägga till att där vårt hus stod hade ett annat gammalt hus stått, vet ej om det har något med varandra att göra. Om det finns spöken NEJ, men det finns övernaturliga fenomen och i detta fall så tror jag att det var av den vänliga typen...

Hände iaf inget otrevligt i de 8 år vi bodde där....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja va faktiskt rätt skraj när jag gjorde lumpen... Infartspost på vår förläggning. Mitt i natten, en skog mitt i ingen jävla stans... Knäpptyst, knakar nåt brevid. Står där med min puffra å vill bara skjuta, så är det ett älghelvete.

Hua...

:hej

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Innan jag ens var född och min mor och far precis hade flyttat in i huset jag är uppväxt i, på landet, så hände det lite lustiga grejjer i början har dom berättat. Första morgonen efter dom satt upp alla prydnadssaker i hyllorna och sådant och gjort iordning, när dom gick upp så låg rätt mkt prydnadssaker sönderslaget på golvet.. Det lustiga var att många av prydnadssakerna var dom som legat längst in i hyllorna med massa andra grejjer framför och dom var inte inte ens flyttade. :gnissla
En natt när dom tittade på TV så satte stereon (som stod på TV'n) igång sej själv, skiftade till radio och, och dom SÅG hur volymsnurrgrejjen höjdes till max.. dom stängde av o gick rätt snabbt o la sej :p
Det går att göra det som hände med fjärren till stereon men den låg så prydligt så på bordet..
Aja, jag Själv har aldrig varit med om nåt som kan relatera till spöken, förutom en JÄVLIGT otäck halucination mitt i natten.. Nog det äckligaste jag varit med om, men som sagt, en halucination :)

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
myztify skrev:
När jag och min föredetta sambo flyttade in i ett nyproducerat hus och låg i sängen på andra våningen och skulle sova lät det som någon rev i våra flyttkartonger, och det lät inte dåligt, vi trodde ju givetvis att det var någon levande person som hade brutit sig in. Jag tog ner min älgstudsare och gorde mantelrörelse på den för att möjligen skrämma den/de som nu var där, men vågade faktiskt inte gå ner. När vi vaknade dagen där på så va det inte en ända kartong som var öppnad inte heller såg det ut som någon varit där. Kan meddela att man inte var så kaxig på ett tag sedan, kan lägga till att där vårt hus stod hade ett annat gammalt hus stått, vet ej om det har något med varandra att göra. Om det finns spöken NEJ, men det finns övernaturliga fenomen och i detta fall så tror jag att det var av den vänliga typen...

Hände iaf inget otrevligt i de 8 år vi bodde där....

Med 90% säkerhet ett djur.

RED_LiME skrev:
Innan jag ens var född och min mor och far precis hade flyttat in i huset jag är uppväxt i, på landet, så hände det lite lustiga grejjer i början har dom berättat. Första morgonen efter dom satt upp alla prydnadssaker i hyllorna och sådant och gjort iordning, när dom gick upp så låg rätt mkt prydnadssaker sönderslaget på golvet.. Det lustiga var att många av prydnadssakerna var dom som legat längst in i hyllorna med massa andra grejjer framför och dom var inte inte ens flyttade. :gnissla
En natt när dom tittade på TV så satte stereon (som stod på TV'n) igång sej själv, skiftade till radio och, och dom SÅG hur volymsnurrgrejjen höjdes till max.. dom stängde av o gick rätt snabbt o la sej :p
Det går att göra det som hände med fjärren till stereon men den låg så prydligt så på bordet..
Aja, jag Själv har aldrig varit med om nåt som kan relatera till spöken, förutom en JÄVLIGT otäck halucination mitt i natten.. Nog det äckligaste jag varit med om, men som sagt, en halucination :)

Störningar kanske?

Jag tror inte en sekund på att det finns spöken.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Den ändå gången hittentils som det har hänt nånting konstigt i mitt rum var när min tv började spela HÖG musik utan att tvn var igång. :kocko

Solid snake

Guest
LalleBalle skrev:
Du låg som som du brukade???? med rumpan upp i vädret då? och väntade på någon :D

Kunde inte bara låta bli :tuttar

Jo, jag väntade på din flickvän. :hihi

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...