twinner skrev:Att det är en twin för med sig massor av fördelar jag ska nog själv tjacka en.
försäkringspremien är väll skit samma nu,vad jag har hört & förstår...klass 7..Roger_SWE skrev:Om du skall leka med hojen, så är det nog en R1:a som gäller. Köper du en
R1:a -98 med lite effekt(i reg.beviset), så kan du ju få en dräglig försäkring också.
smasseman skrev:Varför sp och inte inte mille igen?
Bara sugen eller någon speciell anledning?
Så även min.. Lite väl hysterisk på ettan och tvåan faktiskt om man stressar den lite!raukroland skrev:Det gör även min 9:a...
Tackar Roger swe,för fina svarChille skrev:Sp1:an är lite slö original, går inte nämnvärt mycket bättre än en 600. Tills nålen pekar över 220. Men som sagt innan, det är en grymt snygg maskin. Slukar bensin. MINST en liter milen. Även om du kör som folk...
Bromsarna är bra, men tänk på att det är ändå 200 kg torr som ska upp på framhjulet. Så det är väl inte den mest optimala hojen för att leka.
Sen så slukar den däck. Också.
Chassit kändes smidigt, lättsvängt. Men när jag gick från Sp1 till gsxr1000 så kändes det som att ha bantat bort 25 kg. Plus monterat turbo.
Men egentligen kan man köpa sp1:an för dess utseende. Den är förbannat snygg.
E22 skrev:försäkringspremien är väll skit samma nu,vad jag har hört & förstår...klass 7..
neee vet ni vad är det någon här som vill byta hoj,som då har en sp1:a & kan tänka sig en zx6r 01 + penningar i byte så...
SP1:an har 18 lit tank.Victor skrev:Fast har den samma töntigt lilla bensintank som VTRen så är det ju jobbigt, VTRen har vadå, 16L?
Drar den värkligen 1 liter /milen, sen då?Eldstorm skrev:SP1:an har 18 lit tank.
19L ha denEldstorm skrev:SP1:an har 18 lit tank.
jajaaaaa,men var drar den per mil då?????Tsudd skrev:19L ha den
E22 skrev:Joooo den är förbannat snygg , som ett fruntimmet ska se ut..man vill bara när man ser den bakifrån
Ååå sen luftintaget fram ,som ser ut som en .... mellan benen på ett fruntimmer.men det är ju bara vad min brutala bror tycker.*ASG*
Beror helt på hur du kör. Räkna med 1 dl/mil mer än din ZX6-R.E22 skrev:Drar den värkligen 1 liter /milen, sen då?
Du gör mig osäker, fast honda uppger 18lit...Tsudd skrev:19L ha den
jaaa men det var väll inte så farligt dåEldstorm skrev:Beror helt på hur du kör. Räkna med 1 dl/mil mer än din ZX6-R.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|