Spamtråd för spammisarna

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Jag är faktist stor. jag har tom fått förnya mitt körkort en gång, då är man gammal. :tummenupp

Byta körkort måste väl inte ha med ålder att göra. Det räcker ju med att man klara en uppkörning på hoj tex:yoparty

Titta nu vad du gjort sidlinjen! Fått en dam att gråta!! Hoppas du känner dig nöjd nu :mad:

:blah

Tjej är ju bara en synonym för hondjävul det vet ju alla:gnissla

Kalla det vad du vill. Vi vet att du gillar oss iaf:tuttar

Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Sicka kraftutryck du använder Där fick han så han teg :hihi
Nja..
Det är mer ett internt skämt... :D

Första gången jag pratade med VBK så sa jag något lik "Men! :eek: Du är ju trevlig!! Jag hade uppfattat dig som en sur gammal gubbe innan ju.... :D"

Han gillade inte det av någon anledning :rolleyes:

Nu räcker det att jag påminner honom med ordet "gubbe" så minns han vad jag tyckte/trodde om honom :D
(det med gammal är nog dock det som tog hårdast :hihi)

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Nja..

Första gången jag pratade med VBK så sa jag något lik "Men! :eek: Du är ju trevlig!! Jag hade uppfattat dig som en sur gammal gubbe innan ju.... :D"

Nu räcker det att jag påminner honom med ordet "gubbe" så minns han vad jag tyckte/trodde om honom :D

:rofl Jag kissar nästan på mig av garv
Inners inne är du väl ganska snäll, eller hur VBK? Det är lugnt. Jag ska inte tala om det för någon :hihi

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Snälla, nästa gång du träffar på honom, hälsa på honom med meningen "Hej din gamla surgubbe".
Jag lovar, hans ansiktsuttryck är oslagbar :rofl

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Byta körkort måste väl inte ha med ålder att göra. Det räcker ju med att man klara en uppkörning på hoj tex:yoparty

Jo det är ju visserligen sant. tog mitt hojkort i samma veva som jag skulle förnya mitt körkort, första kortete fick jag 1999, så jo jag e gammal. :näsblod

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jo det är ju visserligen sant. tog mitt hojkort i samma veva som jag skulle förnya mitt körkort, första kortete fick jag 1999, så jo jag e gammal. :näsblod

Ää, det var ju inte så farligt, när du sa du var gammal trodde jag du typ 42 eller så... :näsblod

-99 var jag ju 13 år gammal, så sååååååå jäkla gammal är du ju inte :D :tungan

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Snälla, nästa gång du träffar på honom, hälsa på honom med meningen "Hej din gamla surgubbe".
Jag lovar, hans ansiktsuttryck är oslagbar :rofl

Haha skulle tro det, ja:tungan fast det vet jag inte om jag vågar :crash

Ää, det var ju inte så farligt, när du sa du var gammal trodde jag du typ 42 eller så... :näsblod

Ja precis och 42 år är ju skitgammalt:D

precis hondjävlar och inget annat.....

Äsch sluta. Jag rodnar :cdevil

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Möjligen mot dig, men då räknas det inte :tungan

:gråta

Tror inte det behövs, jag vet nog redan............................:näsblod

Du tror dig veta. Stor skillnad mot att verkligen veta.

Det va ju Fan vad alla verkar veta saker utom jag!!!!!! :huvet

Så går det ibland. Sedan finns det de som tror sig veta utan att egentligen veta ett dyft. Typ sådana som Vilse. Varför tror du annars att hon alltid är vilse!?

Elak? Jag? :angel

Ja, faktiskt. Nästan lika elak som mig. :D

:mad: Va fan! När nu blir jag jätteledsen. Säg till honom. Han är eeeelaaaak :gråta

Lite grann kanske, men inte riktigt lika elak som dig. :tungan

Nu blev jag glad igen.
Skönt att ha en vän som förstår :wiggle

Ni tanter håller gärna ihop har vi fått lära oss.

Jag är faktist stor. jag har tom fått förnya mitt körkort en gång, då är man gammal. :tummenupp

Ööh!? :va :confused:

Ja, fy tusan, då är man gammal!! :näsblod

I relation till vad!?

Titta nu vad du gjort sidlinjen! Fått en dam att gråta!! Hoppas du känner dig nöjd nu :mad:

Tant är inte en dam. Tant kan ta det. Tant är trots allt hårdare än The Techno Viking!

Vi tjejer måste ju hålla ihop :tungan

Ovanligt!

Tjej är ju bara en synonym för hondjävul det vet ju alla:gnissla

:lol

Nja..

Nu är det ju så att det är inte VBK som är gammal, det är lilla Vilse som är ung och oförståndig.

:rofl Jag kissar nästan på mig av garv
Inners inne är du väl ganska snäll, eller hur VBK? Det är lugnt. Jag ska inte tala om det för någon :hihi

För sent! :arsele

Som sagt bara barnet.

Haha skulle tro det, ja:tungan fast det vet jag inte om jag vågar :crash

Sedan när är du feg?

Ja precis och 42 år är ju skitgammalt:D

Ungefär som Tant själv. :hihi :tungan

Äsch sluta. Jag rodnar :cdevil

Nu erkänner hon till och med.

edit:
God morgon förresten!

Last edited:

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Tant är inte en dam. Tant kan ta det. Tant är trots allt hårdare än The Techno Viking!

:skrämd
Ingen är hårdare är techno viking! Fan jag har ju fått mardrömmar efter den filmen. Han är en sån man skrämmer barnen med när dom inte vill gå och lägga sig. "Går du inte och lägger dig nu så kommer techno viking och tar dig"

Nu är det ju så att det är inte VBK som är gammal, det är lilla Vilse som är ung och oförståndig.

Ungefär som Tant själv. :hihi :tungan

Vad menar du att VBK inte är gammal men att jag är:va

Sedan när är du feg?

Det handlar inte om feghet.
Det handlar om att jag är en känslig och medmänsklig och inte vill såra någon, men det vet väl du inget om:tungan

Ja god morgon
Nu ska jag till banken:gnissla
Dom ringde och vill hjälpa mig att förbättra min ekonomi:va Hur det nu ska gå till

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
:skrämd
Ingen är hårdare är techno viking! Fan jag har ju fått mardrömmar efter den filmen. Han är en sån man skrämmer barnen med när dom inte vill gå och lägga sig. "Går du inte och lägger dig nu så kommer techno viking och tar dig"

Han må vara hård men du är hård och kvinna! Det är hårt!! :fakta :näsblod

Vad menar du att VBK inte är gammal men att jag är:va

Hmm, typ något sådant! :gnissla :rolleyes:

Det handlar inte om feghet.
Det handlar om att jag är en känslig och medmänsklig och inte vill såra någon, men det vet väl du inget om:tungan

Nu var det ju faktiskt så att du skrev att du inte vågade. Det implicerar att du egentligen tycker det och skullle väldigt gärna säga det också.

Ja god morgon
Nu ska jag till banken:gnissla
Dom ringde och vill hjälpa mig att förbättra min ekonomi:va Hur det nu ska gå till

Lycka till! Låt dem inte lura dig till en massa skit. Vilken utsugarbank är det förresten!?

Last edited:

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Han må vara hård men du är hård och kvinna! Det är hårt!! :fakta :näsblod

:rock
Hård mot dom hårda - som fantomen

Hmm, typ något sådant! :gnissla :rolleyes:

:mad:

Nu var det ju faktiskt så att du skrev att du inte vågade. Det implicerar att du egentligen tycker det och skullle väldigt gärna säga det också.

Nä alltså vad jag menar är att jag gärna hade varit min kära vän Vilse till¨lags och sagt det ... men jag vill inte säga till VBK att han är en gammal surgubbe för det kanske sårar hans känslor :eek:ups!

Lycka till! Låt dem inte lura dig till en massa skit. Vilken utsugarbank är det förresten!?

Tack:gnissla
SEB
Jag litar inte på dem alls :mad:
Men det gick bra. Lade om lite fonder och ev ska jag lägga om några fler - men ska tänka på saken. Kanske har du några bra fonder att tips om?

Hohoo!! Är det någon här!?
Bara för att qin4st har farit till banken måste väl inte alla andra också ta rast-vila på stället.

De är ju så söta och sympatiska att de inte vill bidra till fler inlägg från dig i min frånvaro, förstår du väl:tungan

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
:rock
Hård mot dom hårda - som fantomen

Typ ungefär något sådant, men inte riktigt. Du är ju hård mot mig även om jag är en mjukis.

Nä alltså vad jag menar är att jag gärna hade varit min kära vän Vilse till¨lags och sagt det ... men jag vill inte säga till VBK att han är en gammal surgubbe för det kanske sårar hans känslor :eek:ups!

Då förstår jag. Hon är en duktig uppviglare den där Vilse.

Tack:gnissla
SEB
Jag litar inte på dem alls :mad:
Men det gick bra. Lade om lite fonder och ev ska jag lägga om några fler - men ska tänka på saken. Kanske har du några bra fonder att tips om?

Hmm, SEB, illa! Skämtåsido, har en del på SEB själv också. Bästa banken i Sverige är trots all Handelsbanken. De är inte snabbast men bäst. Snabbast på att hoppa på nya saker är Swedbank. Stabilast där i mitten är trots allt mitt skötebarn, Nordea.

De är ju så söta och sympatiska att de inte vill bidra till fler inlägg från dig i min frånvaro, förstår du väl:tungan

Ruskigt dålig stil av dig att lura dem till något sådant.

:zzz
Hallååå?

Förlåt men jag har faktiskt varit på lunch.

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Typ ungefär något sådant, men inte riktigt. Du är ju hård mot mig även om jag är en mjukis.

visst :smasha

Hmm, SEB, illa! Skämtåsido, har en del på SEB själv också. Bästa banken i Sverige är trots all Handelsbanken. De är inte snabbast men bäst. Snabbast på att hoppa på nya saker är Swedbank. Stabilast där i mitten är trots allt mitt skötebarn, Nordea.

Hm ja jag tänkte mer tips på stabila fonder eller nått. Hade inte tänkt byta bank just nu iaf

Förlåt men jag har faktiskt varit på lunch.

Lunch?! Du har väl ägnat lunchen åt att träna hoppas jag och inte svullat i dig massa onyttig mat tjockis:tungan

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj

Joho, tänk för att det är så!

Hm ja jag tänkte mer tips på stabila fonder eller nått. Hade inte tänkt byta bank just nu iaf

Inte riktigt det jag hade i tankarna heller. Annars är det bara bra att ha flera banker.
Har för tillfället inte alltför bra koll på SEB-fonderna. Skäms lite faktiskt för det.

Lunch?! Du har väl ägnat lunchen åt att träna hoppas jag och inte svullat i dig massa onyttig mat tjockis:tungan

Ingen träning på lunchen. Hinner inte riktigt med det. Måste ju som sagt svulla riktigt ordentligt. Löpning ikväll däremot.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024