fille600 skrev:2525259NEj, nej inte åt det hållet!!
Det ligger mer åt Södertäljehållet. Man kör E4 någon mil tar vänster mot Tumba!
Förslag kolla ENIRO!!!
Vi har redan avklarat det missförståndet *s*
fille600 skrev:2525259NEj, nej inte åt det hållet!!
Det ligger mer åt Södertäljehållet. Man kör E4 någon mil tar vänster mot Tumba!
Förslag kolla ENIRO!!!
ewook skrev:2525193Jo, bor många där ;P
Bor inte allt för långt ifrån tumba, ingen av de andra dårarna heller, kul me ninja bodde väl i haninge?
Ullis skrev:2525177Förbannades bananer! När man hittar en bil, ett FYND....då står den jäkeln i Tumba....där bor väl ingen![]()
Milla skrev:2525221Vi skulle ju åka till Tumba förut och kolla på bilAtt hitta till Tumba e inte så svårt, e väl längs 73:an va? (Samma väg som vi åkte när vi va på Stockholm Open) I Tumba är det kanske värre? *s*
Snail_shell skrev:2525295Ta 73:an... och du kommer att adderas i sällskapet dorisar..![]()
Snail_shell skrev:2525295En mil härifrån..
kul me ninja skrev:2525306Å qvinnsen har säkert åkt förbi rosenhill..mot vårsta nån gång..bara ett senkast därifrån juuu...![]()
Snail_shell skrev:2525310Jag tror inte dom hittar dit på egen hand.. ( HELT SERIÖST )![]()
Milla skrev:2525327Det där var en riktig jävla förolämpning!! Kanske inte mot Dorisgänget, men mot mig iaf!!!![]()
Snail_shell skrev:2525295En mil härifrån..
Ta 73:an... och du kommer att adderas i sällskapet dorisar..![]()
Snail_shell skrev:2525336Jag kan vara riktigt jävla förolämpande ..... iblan i alla fall..
Det är mitt manliga sätt att påkalla uppmärksamhet..![]()
Valrog skrev:2525366Ja tillsammans med ett gäng manliga Dorisar oxå....![]()
![]()
Milla skrev:2525367Ge dig på typer som Kawakex och AndreasNO då ist, inte oss som du väl tycker om?![]()
Kapten Blåskägg skrev:2525411Om du läser inlägg nr 1972 så tror jag du förstår kopplingen mellan kärlek och smädning![]()
Milla skrev:2525430Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur?![]()
Milla skrev:2525430Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur?![]()
Ullis skrev:2525477Ja jisses vilken tragisk människa. Snacka om att självömka sej så in i helvete. Sen tror jag de mesta e fejk. Fick inte ihop hennes historia på alla hennes inlägg i diverse trådar. Nope, en massa snack för lite uppmärksamhet.....*spy*
Kapten Blåskägg skrev:2525490Nej det är ingen smädning, har du aldrig råkat ut för en riktig smädning...det ska vi ändra på![]()
Min signatur är mer en reflektion över ett begåvat uttalande och ett jävligt obegåvat uttalande, ja och sen har vi ju ett klarläggande från Ullis där också![]()
kul me ninja skrev:2525499Hallå ulla..eh..ullis...va inte såå Qvinnlig nu..inget å ens notera ju...Å HUR många ggr har du fejkat då...vågar du erkänna![]()
![]()
![]()
Ullis skrev:2525504Å du har porr i din brevlåda. Sprätta upp breven nu då![]()
Ullis skrev:2525504Å du har porr i din brevlåda. Sprätta upp breven nu då
Alldeles för många, men jag ljuger bra![]()
Ullis skrev:2525504Alldeles för många, men jag ljuger bra![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |