fille600 skrev:2525259NEj, nej inte åt det hållet!!
Det ligger mer åt Södertäljehållet. Man kör E4 någon mil tar vänster mot Tumba!
Förslag kolla ENIRO!!!
Vi har redan avklarat det missförståndet *s*
fille600 skrev:2525259NEj, nej inte åt det hållet!!
Det ligger mer åt Södertäljehållet. Man kör E4 någon mil tar vänster mot Tumba!
Förslag kolla ENIRO!!!
ewook skrev:2525193Jo, bor många där ;P
Bor inte allt för långt ifrån tumba, ingen av de andra dårarna heller, kul me ninja bodde väl i haninge?
Ullis skrev:2525177Förbannades bananer! När man hittar en bil, ett FYND....då står den jäkeln i Tumba....där bor väl ingen
Milla skrev:2525221Vi skulle ju åka till Tumba förut och kolla på bil Att hitta till Tumba e inte så svårt, e väl längs 73:an va? (Samma väg som vi åkte när vi va på Stockholm Open) I Tumba är det kanske värre? *s*
Snail_shell skrev:2525295Ta 73:an... och du kommer att adderas i sällskapet dorisar..
Snail_shell skrev:2525295En mil härifrån..
kul me ninja skrev:2525306Å qvinnsen har säkert åkt förbi rosenhill..mot vårsta nån gång..bara ett senkast därifrån juuu...
Snail_shell skrev:2525310Jag tror inte dom hittar dit på egen hand.. ( HELT SERIÖST )
Milla skrev:2525327Det där var en riktig jävla förolämpning!! Kanske inte mot Dorisgänget, men mot mig iaf!!!
Snail_shell skrev:2525295En mil härifrån..
Ta 73:an... och du kommer att adderas i sällskapet dorisar..
Snail_shell skrev:2525336Jag kan vara riktigt jävla förolämpande ..... iblan i alla fall..
Det är mitt manliga sätt att påkalla uppmärksamhet..
Valrog skrev:2525366Ja tillsammans med ett gäng manliga Dorisar oxå....
Milla skrev:2525367Ge dig på typer som Kawakex och AndreasNO då ist, inte oss som du väl tycker om?
Kapten Blåskägg skrev:2525411Om du läser inlägg nr 1972 så tror jag du förstår kopplingen mellan kärlek och smädning
Milla skrev:2525430Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur?
Milla skrev:2525430Så det är en kärleksförklaring du har till Kawakex i din signatur?
Ullis skrev:2525477Ja jisses vilken tragisk människa. Snacka om att självömka sej så in i helvete. Sen tror jag de mesta e fejk. Fick inte ihop hennes historia på alla hennes inlägg i diverse trådar. Nope, en massa snack för lite uppmärksamhet.....*spy*
Kapten Blåskägg skrev:2525490Nej det är ingen smädning, har du aldrig råkat ut för en riktig smädning...det ska vi ändra på
Min signatur är mer en reflektion över ett begåvat uttalande och ett jävligt obegåvat uttalande, ja och sen har vi ju ett klarläggande från Ullis där också
kul me ninja skrev:2525499Hallå ulla..eh..ullis...va inte såå Qvinnlig nu..inget å ens notera ju...Å HUR många ggr har du fejkat då...vågar du erkänna
Ullis skrev:2525504Å du har porr i din brevlåda. Sprätta upp breven nu då
Ullis skrev:2525504Å du har porr i din brevlåda. Sprätta upp breven nu då
Alldeles för många, men jag ljuger bra
Ullis skrev:2525504Alldeles för många, men jag ljuger bra
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |