fille600 skrev:2559550Jaså, still alive and kickning
Nu får Bröli sin välbehövliga vintervila. Det tackar alla som bor mellan Norrtan och Rosenhill för!
Och inte minst en gammal tant som fick huset fyllt av gummiröööök
-@
fille600 skrev:2559550Jaså, still alive and kickning
Nu får Bröli sin välbehövliga vintervila. Det tackar alla som bor mellan Norrtan och Rosenhill för!
Seriöst!d1ce skrev:2559522Då var det dags att ställa undan frugan för säsongen. Utförde sedvanlig service, tog typ 2,4min, hon mådde må jag säga och vi andra log...
SpreeeekCt
-@
d1ce skrev:2559555Och inte minst en gammal tant som fick huset fyllt av gummiröööök
-@
fille600 skrev:2559565Unge man, att du alltid ska jälvas med tanter!
d1ce skrev:2559596Äsch, hon kom dit, wajnade som helvete... I slutändan ville hon skaka min hand, berömde mina kläder, min steget efter moppe hoj och bjöd hem oss på kaffe Andreas kan sig på kvinnor
-@
fille600 skrev:2559597Jaha, du kallade inte henne för Å**ke dårå
scud skrev:2559631Varför var inte jag inbjuden på "spräcka gummi o jävlas med tanter"-dagen? Ja satt hemma i regnet istället.. Men det är ju kul det med.
Det är dom som blir förförda som får komplimanger Andreas! Vem var det som tog vem egentligen? (Fille undrar )d1ce skrev:2559612Gav henne inte en enda komplimang
-@
Aha nu vet jag varför han smickrar mig så hela tidenJörgen Karlsson skrev:2560044Det är dom som blir förförda som får komplimanger Andreas! Vem var det som tog vem egentligen? (Fille undrar )
Nursey skrev:2559528Den där satt du o hårdklurade på ett tag va
Jag föredrar Ron Jeremy faktiskt INTE
Jörgen Karlsson skrev:2560044(Fille undrar )
d1ce skrev:2561825Lyckas alltid på något sätt döda den här tråden?!
Det är söndag, folk borde iaf kunna skriva hur gott den där j*vla bakispizzan smakade, hur sanslöst primitiv och fetslö hoj Jörgen har, hur många "res" fille troligtvis haft i sin motorcykelkarriär, hur sexiga fd. sjömän är eller hur det kommer sig att kaxroger påstår att hans uiilieproblem har bromsat honom .. eller jag menar lagt bromsspår i hans panties!
Trodde hösttider skulle få fart i den här tråden... Ack så fel.
-@
kul me ninja skrev:2561867Fan va du gnäller...låna pappas bil å åk till R-Hill...Fast du får nog lite svar snart...vänta bara..
Det är söndag, folk borde iaf kunna skriva hur gott den där j*vla bakispizzan smakade, hur sanslöst primitiv och fetslö hoj Jörgen har, hur många "res" fille troligtvis haft i sin motorcykelkarriär, hur sexiga fd. sjömän är eller hur det kommer sig att kaxroger påstår att hans uiilieproblem har bromsat honom .. eller jag menar lagt bromsspår i hans panties!
-@
-@
Nursey skrev:2561885..har du tråkigt dreas?
Jörgen har en COOL hoj !! Fille kör utan res..han erkänner det ju själv..slakis . Sjömän tycker mest själva att sjömmän är sexiga Och Roger kör väl kommando..så han kan olla dig i förbifarten )kaptenen har påverkat mer än någon av oss vill erkänna )
fille600 skrev:2561887Men lille ponken, har du tråkigt idag. Jag får väl dra mitt strå i stacken! Jo, bakispizzan satt som en smäck
d1ce skrev:2561895
Roger kör inte commando, han har tanga
-@
d1ce skrev:2561895och till råga på allt är det måndag imorgon
-@
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras