d1ce skrev:2460903Det är kalorier, jag har aldrig träffat en sådan jag inte tyckt om!
-@
Ohhh, en "allätare"?
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
Last edited:
d1ce skrev:2460903Det är kalorier, jag har aldrig träffat en sådan jag inte tyckt om!
-@
Nursey skrev:2460939Appropå allätare..Roger har inget emot Bamse(far)..har jag hört![]()
Bildbevis![]()
Lord Adrian skrev:2460809GAH! hur fan ska då Blåskägget bli när HAN fyller 40???![]()
Nursey skrev:2460939Appropå allätare..Roger har inget emot Bamse(far)..har jag hört![]()
Bildbevis![]()
Valrog skrev:2460991DET där va INTE snällt.....(Tack för korven iallafall)....![]()
d1ce skrev:2461148Då var det bekräftat det vi alla trodde... Roger, kom fram och berätta vem du egentligen är?!
-@
Valrog skrev:2461152DET vill du inte veta....![]()
d1ce skrev:2461155Jag börjar definitivt tveka till om jag vågar dela stora mängder sprit med dig ikväll... Kanske lika bra att hålla sig nykter och på behörigt avstånd![]()
-@
Lord Adrian skrev:2461180Lugn gubben...jag kommer också. I got your "back"..![]()
Nursey skrev:2461192People..jag vet inte när ni skall mötas i Upplands Väsby men jag undrar om jag hinner och jag vill inte försena er. Men jag har ju fått kanoninstruktioner av Snigeln så jag BORDE hitta..så åk i förväg ni andra. Vi ses hos snigeln![]()
Lord Adrian skrev:2461180Lugn gubben...jag kommer också. I got your "back"..![]()
Snail_shell skrev:2461185Jag tror minsan att vi har en analkande konflikt situation!!
Jag införskaffar en tub med spensalva så blir inte slitaget så stor på plutten!!![]()
Nursey skrev:2461192People..jag vet inte när ni skall mötas i Upplands Väsby men jag undrar om jag hinner och jag vill inte försena er. Men jag har ju fått kanoninstruktioner av Snigeln så jag BORDE hitta..så åk i förväg ni andra. Vi ses hos snigeln![]()
d1ce skrev:2461196
Mannen, jag är full av skit, har du inte märkt det?!
-@
Snail_shell skrev:2461233Så du menar att du är inkörd redan???![]()
![]()
d1ce skrev:2461155Jag börjar definitivt tveka till om jag vågar dela stora mängder sprit med dig ikväll... Kanske lika bra att hålla sig nykter och på behörigt avstånd![]()
-@
Valrog skrev:2461264INGEN fara Lillen..vänner är och förblir vänner...(OM dom inte retar mig)...![]()
Milla skrev:2461241Den andra Doris då?Åker hon med dig, eller kör hon the safe side och guidas dit?
(Ni ser vilken som är min favvo-smajlis va?) Hehe.
d1ce skrev:2461271I'm fukked...![]()
Otur för mig att jag är en sådan retsticka
-@
Valrog skrev:2461264INGEN fara Lillen..vänner är och förblir vänner...(OM dom inte retar mig)...![]()
Nursey skrev:2461289GULP..alltså jag tog bårt bilden![]()
Valrog skrev:2461264...(OM dom inte retar mig)...![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |