Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
fille600 skrev:2449405Just det jag! Snart får du kliva in i en exklusiv skara
Ja! det är väl bara Kapten bebisfjun och lillen kvar sen ..
Snail_shell skrev:
Lord Adrian skrev:2449410fast han gör det på den ondaste av dagar...Min bröllopsdag.
Snail_shell skrev:2449414Då kan jag ju vara säker på att inte bli antstad och våldförd på min egen födelsedag i alla fall..
Lord Adrian skrev:2449410fast han gör det på den ondaste av dagar...Min bröllopsdag.
Lord Adrian skrev:2449427In you dreams, bitch! Vi konstaterade att vi alltid glömmer bort den så vi var förutseende och bokade en brunch på Berns och Teater till på Lördag ist.
Så din födelsedagspenetration är ej i fara...
Snail_shell skrev:2449452JAg har fått en sån här i förskott av min mamma..
http://misa.ppages.com/svensk/forsalj/kysk1.jpg
fille600 skrev:2449466En mamma vet alltid vad sin son bäst behöver
Snail_shell skrev:2449352Lätt å säga när ingen annan var med...
Edit:
Å det är ju bussigt och ge dig ut och ta en massa risker på vägarna och låta mig sitta hemma med en orolig flickvän som inte vet till sig..
Nursey skrev:2449506Jag har just kört Ullissssss retta så vem vet mama might get her self an R1
Och föressten..ni kan få ett projekt..ni kan få lära mig byta olja, oljefilter och spänna kedjan atetisk Jag kan ta med biran
Nursey skrev:Vi var ute o ollade
fille600 skrev:2449521Är det den irländska banditen som behöver en rundsmörjning Min lillbandit har jag fulmeckat förut så det ska nog gå bra
KGK skrev:2449530heter det inte snigla ????
Nursey skrev:2449506Jag har just kört Ullissssss retta så vem vet mama might get her self an R1
Vi var ute o ollade in ett Zatzy streetrace som aldrig kom igång så vi tröttnade och fes runt Uppsala istället (som tog hela 30 sekunder) och sedan hem.
Nästa vecka skall det köras varje kväll Jag behöver seriös kurvträning.
Och föressten..ni kan få ett projekt..ni kan få lära mig byta olja, oljefilter och spänna kedjan atetisk Jag kan ta med biran
Snail_shell skrev:2449183Startar den här tråden för er som inte har nån tråd att spamma..
Den handlar nog väldigt lite om MC körning..
Mer om ...
Bondage, Fulmeck, spritfester och annat konstigt som folk ägnar sig åt när do minte kör hoj!!
Shoot!
Vi var ute o ollade in ett Zatzy streetrace som aldrig kom igång så vi tröttnade och fes runt Uppsala istället (som tog hela 30 sekunder) och sedan hem.
Nästa vecka skall det köras varje kväll Jag behöver seriös kurvträning.
Valrog skrev:2449520Sitta där och ta åt dig äran...VI DÅ räknas inte VI.....
crossniklas skrev:2449576Sett 125rnas Officiella Spam-tråd?
fille600 skrev:2449521Är det den irländska banditen som behöver en rundsmörjning Min lillbandit har jag fulmeckat förut så det ska nog gå bra
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|