Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2467719 Tänker du starta en fond?! :D

Jag vet inte riktigt, har ett på G. Funkar det blir det inte så varligt dyrt. Stannar på x.xxx,00kr iaf :)

-@

Jag donerar mina pantglas direkt!:tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Allschå..nuschi har smuttat skumpa..haha..nä detta kommer att förvridas..men jag orkar inte skriva om det..BEHAVE!!!:ajjabajja och satte mig framför datorn..har karln ollat kålmården skylten?? :O allså..fifasen..barnfamiljer kommer ju o klänger på den skylten..tror vi får säga till Kjelle..hick!

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2467720 Jag donerar mina pantglas direkt!:tummenupp

Aaah, men din ölkonsumtion måste det ligga en förmögenhet i de där säckarna :D

Å andra sidan, fan, jag måste ha ihop häcken innan säsongen är över... Steka bäst som steka sist eller vafan det heter.

-@

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nursey skrev:
2467723 Allschå..nuschi har skumpat mutta..haha..nä detta kommer att förvridas..men jag orkar inte skriva om det..BEHAVE!!!:ajjabajja och satte mig framför datorn..har karln ollat kålmården skylten?? :O allså..fifasen..barnfamiljer kommer ju o klänger på den skylten..tror vi får säga till Kjelle..hick!

Hepp!

:D ;)

d1ce skrev:
2467726 Aaah, men din ölkonsumtion måste det ligga en förmögenhet i de där säckarna :D

Å andra sidan, fan, jag måste ha ihop häcken innan säsongen är över... Steka bäst som steka sist eller vafan det heter.

-@

Sist jag pantade sjönk aluminiumpriset på spotmarknaden med 22%:fakta

Last edited:

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
d1ce skrev:
2467726 Aaah, men din ölkonsumtion måste det ligga en förmögenhet i de där säckarna :D

-@

Hoppas du får ihop S - horan igen så man får se dej åka NÅGON GÅNG i år. :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Snail_shell skrev:

Den toppen passar inte, tyvärr... :(

-@

kul me ninja skrev:
2467862 Hoppas du får ihop S - horan igen så man får se dej åka NÅGON GÅNG i år. :D

Ok, jag har sagt det förr gubbar och damer, ni åker bevisligen hoj (kapten häckskav är ju definitionen av att hänga efter i styret när hojen bär iväg) medans jag kör hoj... :fakta :yoparty

Men joda, jag ska visa dig innan snön kommer, hoppas jag :va

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2467896 Den toppen passar inte, tyvärr... :(

-@

Ok, jag har sagt det förr gubbar och damer, ni åker bevisligen hoj (kapten häckskav är ju definitionen av att hänga efter i styret när hojen bär iväg) medans jag kör hoj... :fakta :yoparty

Men joda, jag ska visa dig innan snön kommer, hoppas jag :va

-@

Vad sägs om Torsd+Fredag = Tokmeck???:yoparty
Ska jag försöka fixa toppen tills dess...Ska (K)olla den först bara..:tungan

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2468005 Vad sägs om Torsd+Fredag = Tokmeck???:yoparty
Ska jag försöka fixa toppen tills dess...Ska (K)olla den först bara..:tungan

Torsdag +fredag som i måndag + tisdag? :fakta ;)

Jag anpassar mig naturligtvis efter dig. Säg till när du kan så kan jag. Ring mig ikväll.

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2468013 Torsdag +fredag som i måndag + tisdag? :fakta ;)

Jag anpassar mig naturligtvis efter dig. Säg till när du kan så kan jag. Ring mig ikväll.

-@

QUE???
Jag försöker fixa toppen i veckan så skruvar vi dit SKITEN i slutet på veckan..(Torsd + Fredag)..OK??

Snail_shell skrev:
2468043 Nope!
Jag skall vara pappa...

Grabben kan behöva lära sig lite så PAPPA kan titta på och dricka öl när han meckar.....Måste ju trimma grabben (Börjas i tid):yoparty

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2468049 QUE???
Jag försöker fixa toppen i veckan så skruvar vi dit SKITEN i slutet på veckan..(Torsd + Fredag)..OK??

Ring mig ikväll så ska vi snacka om saken :) Så kan även jag förbereda mig lite!

-@

Snail_shell skrev:
2468043 Nope!
Jag skall vara pappa...

Jag kan lära honom allt jag kan, och lite till :) Så får du meka... Deal?!

-@

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej!
Då sothoran är ett pålitligt amerikanskt järn som inte plågas maskinella problem ;), så tänkte jag som vanligt åka till Rörken ikväll efter jobbet. Sticker från Karlaplan vid 16 om ngn vill hänga på.

/J

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2468077 Hej!
Då sothoran är ett pålitligt amerikanskt järn som inte plågas maskinella problem ;), så tänkte jag som vanligt åka till Rörken ikväll efter jobbet. Sticker från Karlaplan vid 16 om ngn vill hänga på.

/J

Jo, järn som i lok, materialet är inte den enda likheten heller... Det kanske är därför man utan risk kan vinka hejdå innan man startat fet-gixxern :tungan

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2468093 Jo, järn som i lok, materialet är inte den enda likheten heller... Det kanske är därför man utan risk kan vinka hejdå innan man startat fet-gixxern :tungan

-@
Loket brukar ju köra först, liggvagnarna efter vettu. :)

Fet-Gixxer? :va 750cc är ju nästa obefintligt. Som ett avrundningsfel. Finns det verkligen tändstift som understiger den cylinderdiametern?
Men det är skönt med vibrationsfri gång från späda kolvar när man sitter på pungen kan jag tänka mig?

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Jörgen Karlsson skrev:
2468108
Men det är skönt med vibrationsfri gång från späda kolvar när man sitter på pungen kan jag tänka mig?

Ja!
Han måste ju vara rädd om den..
Det är väl därför han valt en så liten moppe.. :D

Jörgen Karlsson skrev:
2468077 Hej!

/J
När börjar det på Rörken??
Hinner jag om jag åker från Kista vid 17 tiden??

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Snail_shell skrev:
2468125 Ja!
Han måste ju vara rädd om den..
Det är väl därför han valt en så liten moppe.. :D

När börjar det på Rörken??
Hinner jag om jag åker från Kista vid 17 tiden??

Hade det varit mitt i säsongen hade det varit på gränsen till sent om man ska hinna köra. Men nu så här sent så kan det nog gå. Om man kör första gången för året måsta man vara med på en 20 minuters genomgång, men det är snabbt gjort. Rörken ska vara öppen september ut.
/J

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Jörgen Karlsson skrev:
2468077 Hej!

/J

SKIT OXÅ...Hade gärna hängt med....Har hockey i kväll....:mad:
NÄR blir det nästa gång tro??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...