Biturbo
Min går i etthundra!
Ullis skrev:2474595Jag har också lust att hoja lite idag. Vad säger du Milla, ska vi ta en lite tur? Behöver en dusch först bara, kom precis hem.
Duscha innan du åker hoj? Störtlöjligt..
Ullis skrev:2474595Jag har också lust att hoja lite idag. Vad säger du Milla, ska vi ta en lite tur? Behöver en dusch först bara, kom precis hem.
Om du suttit & pluggat i ett skinnställ i 8 timmar så tror jag du gärna skulle vilja ha en dusch INNAN du gör något annat. Störtskönt..Biturbo skrev:2475464Duscha innan du åker hoj? Störtlöjligt..
Ullis skrev:2475561Om du suttit & pluggat i ett skinnställ i 8 timmar så tror jag du gärna skulle vilja ha en dusch INNAN du gör något annat. Störtskönt..
ewook skrev:2475683Plugga i ett skinnställ, är det nån variant för att lära sig saker fortare nu för tiden eller? Eller så är du bara så jäkla sexig i stället så du inte tar av dig det annat för att duscha
Lord Adrian skrev:2475752Sådärja...nu har Snigel, fille och ninja med dam sörplat i sig lite ollat kaffe på statens bekostnad....
Måste ju säga att det suger otvättad getpung att jobba när alla andra hänger på Donken...
Ullis skrev:2475770Om det suger getpung, då suger det här buffel......
http://www.tv4.se/tv4/sites/texttv/texttv.aspx?page=110
Ullis skrev:2475710Eller för att det är så kallt på morgonen att jag inte vill åka i jeans till plugget. Alternativet är alltså stället, vilket funkar bra, men en dusch vill jag ha när jag kommer hem....oavsett det är soffan eller hojtur.
Fick du komma till med de andra tjurarna ikväll?
Ullis skrev:2475007Å jag ska ligga i soffan, säla & bli ett dokusåpaoffer
Biturbo skrev:2475464Duscha innan du åker hoj? Störtlöjligt..
Lord Adrian skrev:2475752Sådärja...nu har Snigel, fille och ninja med dam sörplat i sig lite ollat kaffe på statens bekostnad....
Måste ju säga att det suger otvättad getpung att jobba när alla andra hänger på Donken...
ewook skrev:2475777aaaah, men vafalls, pula ner lite skit i en rygga så du kan iaf byta om då?
jopp. jag fick vara med o leka lite, men sedan ringde klockan hemgång, men likförbannat är jag alltid lika dålig på o gå å lägga mig
Ullis skrev:2475806Japp, det går skitbra att pula ner ett par jeans & dyl i ryggan. Liiiite jävligare blir det dock då jag ska pula ner skinnstället & ryggskenan i ryggan
Lord Adrian skrev:2475776Man får hoppas att skattesänkningar odyl kompenserar lite iaf...annars suger det skrynklig orakad buffelpung med konkelbär...
Snail_shell skrev:2475785
Det är ju jätteviktigt..
Fatta vad som händer om hon springer på en riktig..... ehhh.. ja.. what ever..
Hur skulle det se ut då å vara oduschad..
ewook skrev:2475777aaaah, men vafalls, pula ner lite skit i en rygga så du kan iaf byta om då?
jopp. jag fick vara med o leka lite, men sedan ringde klockan hemgång, men likförbannat är jag alltid lika dålig på o gå å lägga mig
Thyg0d skrev:2475825Förvisso, men om hon nu ligger och sälar i soffan framför tv:n och
glor på nån halvdan såpa och missar alla oss skitläckar män så spelar
det ju ingen roll om hon duschar eller inte...
Snail_shell skrev:2475814Skaffa en större rygga..
Problemet löst..
Hört att det finns släpvagnar till MC också..
Då kan du ta med dig sminkväskan också..
Thyg0d skrev:2475825Förvisso, men om hon nu ligger och sälar i soffan framför tv:n och
glor på nån halvdan såpa och missar alla oss skitläckar män så spelar
det ju ingen roll om hon duschar eller inte...
Snail_shell skrev:2475842Försökte ju fresta med en viril 40 åring i dag.. Men inte fan hjälpte det..
Snail_shell skrev:2475842Försökte ju fresta med en viril 40 åring i dag.. Men inte fan hjälpte det..
Thyg0d skrev:2475855Ahaaa... du tänkte så...
Det handlar alltså lite om ett otacksamt litet alltså...
Ullis... Va f-n... Här viker snigel ut sig (*ryyys*)
och så kan du inte ens komma förbi och titta...
Rash skrev:2475859Spam!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |