Nicotin
Guest
norrmejerier skrev:2487779Hur varmt är det i Stockholm just nu?
just nu var det 15 grader..
idag var det väl 22 tror jag..
norrmejerier skrev:2487779Hur varmt är det i Stockholm just nu?
Ullis skrev:2487851
Förresten så var bilden du hittade klockren Kom att tänka på Huffes & Puffes fulmeck direkt. Så, FULMEKARNA!!!!! Nåt i den här stilen kan ni väl klappa upp utan för garaget
fille600 skrev:2487954Huffe o Puffe fixar allt Det är bra med nya uppslag till diversifiering av verksamheten Snart kan vi öka ut o anställa fler. Ullis , du kan få jobb hos oss, vi har tänkt börja med "äventyrsresor"
Ullis skrev:2487980Haha....Äventyrsresor på okänd mark....väldigt okänd mark
fille600 skrev:2488008Åtminstone för vår reseledare
Ullis skrev:2488019SANT ......
Milla skrev:2488029Hehe, ja det blir inte alltid som man tänkt sig, men turen igår slutade ju iaf åt rätt håll *s*
fille600 skrev:2488075Vi kanske kan hitta på något åt dig också i firman. När det gäller "äventyrsresor på okänd mark" så har vi ju redan en person som spelar i minst samma division som Ullis . Hon har anställning direkt om vi kan köpa över henne från frisörsalongen. Fast, först måste avvakta och se om hon hittar hem från Dublin.
fille600 skrev:2488075
ewook skrev:2485892Haha, jo, jag är aningen yngre
Jag tolkar det där som att det är värt tiden då
Absolut. Kom i säng vid sju i morse....
ewook skrev:2488077Ajfan... kanske måste snitsla en bana åt henne
Kapten Blåskägg skrev:2488270Lägg av med det här nu och tanka hojen till onsdagkväll istället, vi ska ut och steka en runda.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136260
För er som ska städa, tvätta, jobba, gulla med nån kärlek eller nåt annat oväsentligt så kommer det bli körning även på lör.
Kapten Blåskägg skrev:2488270Lägg av med det här nu och tanka hojen till onsdagkväll istället, vi ska ut och steka en runda.
För er som ska städa, tvätta, jobba, gulla med nån kärlek eller nåt annat oväsentligt så kommer det bli körning även på lör.
fille600 skrev:2488277Aha, en frivillig Då förväntas det att du åker över till Dublin, för lotsa henne ombord på "rätt" flight
ewook skrev:2488293
Klart jag kan! kan tillomed köra dit - om jag får låna din båge, pengar för resan, ditt kreditkort för div utgifter samt en gps - annars kanske hon smittar av sig med virrigheten gällande o hitta
Valrog skrev:2488279TACK ska du ha...Då ska jag VÄND STEKA DIG...
Hålla på så där med Onsdagskörningar när inte jag kan va med...
ewook skrev:2488293Men rövhål deluxe. har ju bommat igen allt för säsongen nu ju
Kapten Blåskägg skrev:2488368Slå upp ordet säsong i en ordbok. Om förklaringen lyder "avslutas i slutet av sept" så ska jag åka skatebord till månen och suga av mig själv samtidigt.
Ullis skrev:2488384Jag ska varken tvätta, jobba eller gulla med någon kärlek.....men plugga, IGEN då. Lördag skiter det sej också.....ALLT krockar!! Är det inte punkor som sätter "spikar" i hjulen för mej, så är det hockey.
Så gott folk, ni får vara utan mej hela veckan. Å ja, jag vet.....jag är lika ledsen som Ni
Ullis skrev:2488384
EWOOK!!! Nu jävlar gör du ALLT för att hitta den förklaring!! Å gör du inte det.....LJUUUUUG!!!!
fille600 skrev:2488398Jag vet inte hur jag ska klara mig Lycka till med pluggandet och må det gå bra för Timrå?? i hockey
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |