Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2487851
Förresten så var bilden du hittade klockren :tummenupp Kom att tänka på Huffes & Puffes fulmeck direkt. Så, FULMEKARNA!!!!! Nåt i den här stilen kan ni väl klappa upp utan för garaget :D

:rofl :rofl :rofl Huffe o Puffe fixar allt:tummenupp Det är bra med nya uppslag till diversifiering av verksamheten:mattias Snart kan vi öka ut o anställa fler. Ullis , du kan få jobb hos oss, vi har tänkt börja med "äventyrsresor":D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
fille600 skrev:
2487954 :rofl :rofl :rofl Huffe o Puffe fixar allt:tummenupp Det är bra med nya uppslag till diversifiering av verksamheten:mattias Snart kan vi öka ut o anställa fler. Ullis , du kan få jobb hos oss, vi har tänkt börja med "äventyrsresor":D

Haha....Äventyrsresor på okänd mark....väldigt okänd mark :D

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Milla skrev:
2488029 Hehe, ja det blir inte alltid som man tänkt sig, men turen igår slutade ju iaf åt rätt håll *s*

Vi kanske kan hitta på något åt dig också i firman. När det gäller "äventyrsresor på okänd mark" så har vi ju redan en person som spelar i minst samma division som Ullis:fakta . Hon har anställning direkt om vi kan köpa över henne från frisörsalongen. Fast, först måste avvakta och se om hon hittar hem från Dublin.:D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
fille600 skrev:
2488075 Vi kanske kan hitta på något åt dig också i firman. När det gäller "äventyrsresor på okänd mark" så har vi ju redan en person som spelar i minst samma division som Ullis:fakta . Hon har anställning direkt om vi kan köpa över henne från frisörsalongen. Fast, först måste avvakta och se om hon hittar hem från Dublin.:D

Ajfan... kanske måste snitsla en bana åt henne :va

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
ewook skrev:
2488077 Ajfan... kanske måste snitsla en bana åt henne :va

Aha, en frivillig:tummenupp Då förväntas det att du åker över till Dublin, för lotsa henne ombord på "rätt" flight:D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Kapten Blåskägg skrev:
2488270 Lägg av med det här nu och tanka hojen till onsdagkväll istället, vi ska ut och steka en runda.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136260 :fakta

För er som ska städa, tvätta, jobba, gulla med nån kärlek eller nåt annat oväsentligt så kommer det bli körning även på lör.

TACK ska du ha...Då ska jag VÄND STEKA DIG...
Hålla på så där med Onsdagskörningar när inte jag kan va med...:gråta :dummer

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Kapten Blåskägg skrev:
2488270 Lägg av med det här nu och tanka hojen till onsdagkväll istället, vi ska ut och steka en runda.

För er som ska städa, tvätta, jobba, gulla med nån kärlek eller nåt annat oväsentligt så kommer det bli körning även på lör.

Men rövhål deluxe. har ju bommat igen allt för säsongen nu ju :va

fille600 skrev:
2488277 Aha, en frivillig:tummenupp Då förväntas det att du åker över till Dublin, för lotsa henne ombord på "rätt" flight:D

Klart jag kan! kan tillomed köra dit - om jag får låna din båge, pengar för resan, ditt kreditkort för div utgifter samt en gps - annars kanske hon smittar av sig med virrigheten gällande o hitta :tummenupp

Men nu ska det försöka sovas! Lyssna lite på Raised fist så blir allt bra ska ni se :slicka

Last edited:

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
ewook skrev:
2488293

Klart jag kan! kan tillomed köra dit - om jag får låna din båge, pengar för resan, ditt kreditkort för div utgifter samt en gps - annars kanske hon smittar av sig med virrigheten gällande o hitta :tummenupp

Just in your dreams, grabben:arsele . Du får ta din egen "båt", min hoj går inte att köra så sakta:D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Valrog skrev:
2488279 TACK ska du ha...Då ska jag VÄND STEKA DIG...
Hålla på så där med Onsdagskörningar när inte jag kan va med...:gråta :dummer

Hur vore det om du löste dina andra uppdrag och var med istället ditt lilla luuuuuuuuuuuuuuuuuuder? :D

ewook skrev:
2488293 Men rövhål deluxe. har ju bommat igen allt för säsongen nu ju :va

Slå upp ordet säsong i en ordbok. Om förklaringen lyder "avslutas i slutet av sept" så ska jag åka skatebord till månen och suga av mig själv samtidigt.

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:

Jag ska varken tvätta, jobba eller gulla med någon kärlek.....men plugga, IGEN då. Lördag skiter det sej också.....ALLT krockar!! Är det inte punkor som sätter "spikar" i hjulen för mej, så är det hockey.

Så gott folk, ni får vara utan mej hela veckan. Å ja, jag vet.....jag är lika ledsen som Ni :D

Kapten Blåskägg skrev:
2488368 Slå upp ordet säsong i en ordbok. Om förklaringen lyder "avslutas i slutet av sept" så ska jag åka skatebord till månen och suga av mig själv samtidigt.

EWOOK!!! Nu jävlar gör du ALLT för att hitta den förklaring!! Å gör du inte det.....LJUUUUUG!!!!

Last edited:

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Ullis skrev:
2488384 Jag ska varken tvätta, jobba eller gulla med någon kärlek.....men plugga, IGEN då. Lördag skiter det sej också.....ALLT krockar!! Är det inte punkor som sätter "spikar" i hjulen för mej, så är det hockey.

Så gott folk, ni får vara utan mej hela veckan. Å ja, jag vet.....jag är lika ledsen som Ni :D

Jag vet inte hur jag ska klara mig:( Lycka till med pluggandet och må det gå bra för Timrå?? i hockey:tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ullis skrev:
2488384
EWOOK!!! Nu jävlar gör du ALLT för att hitta den förklaring!! Å gör du inte det.....LJUUUUUG!!!!

:rofl :rofl :rofl
Fan vad bestämd tant låter, skräm inte pojkstackarn :D
Är detta nåt du vill bevittna, eller vadan ditt engagemang i frågan?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
fille600 skrev:
2488398 Jag vet inte hur jag ska klara mig:( Lycka till med pluggandet och må det gå bra för Timrå?? i hockey:tummenupp

Tack för det, nu gäller det liksom. Kan ju inte börja med att misslyckas.

Vad det gäller Timrå så är det serieledare just nu.....fast det är ju bara 3 matcher spelade ännu :D Men, givet kommer de ju att kriga i toppen resten av serien med :tummenupp

Nu är det nog sängen känns det som. OvEr AnD OuT fra Oppasala!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...