Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
JoJoman du är inte den enda som är uttråkad.
Denna förbannade kyla och till råga på allt så fick man ta bussen till jobbet i morse för frugan behövde bilen. Vad händer då? Den föbannade bussen kommer inte så man får stå ute i 20 och frysa fast innan nästa buss kom. På den bussen hade de missat att installera värmeaggregat var fan minusgrader hela vägen till jobbet. Sen ringer man Västtrafik för att klaga lite. Vad svarar de? Det kan inte vi ansvara för. Vad i HELVETE!!! Det är la katten Västtrafik som står för att lokaltrafiken i Göteborg fungerar eller? Damen i luren hänvisade att hon kunde ta emot mina klagomål och sedan framföra dem till entrepenören. Vad är det för service? En resenär ska la för katten kunna kräva en hyfsat varm buss på vintern samt att bussen kommer ca den tid det står på tidtabellen eller?

Må det bli sommar så man kan få åka lite hoj igen. Blir ju lockad varje gång man kör ut bilen. Där står lilla bettan på sina depåstöd under kapellet.

Skit skit skit det är kallt, halt och fruktansvärt frustrerande med vinter!!!
Visserligen så värmer ju grabbens skratt i pulkabacken.

//Andreas

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Satan vad jag är uuuutråååkad.
Har varit sjuk sedan nyårsnatten.
Man hara bara sån lust att skrika "visa bullfittan" till alla man ser och möter.

Man blir rätt lätt irriterad när man är så här jävla uttråkad.
Hade varit skitkul att sätta medar på framhjulet på minimoton och varit ute och kört i snön.

Svinfeber?

Jag kokar potäter :mattias

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Aja, men två M10-bultar för 118 spänn styck till fröken R1 var ju inte så farligt :näsblod

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Svinfeber?

Jag kokar potäter :mattias

Jag hjälper till i köket.

Hackar lök och skivar nått kött. Har även rört om i stekkastrullen. Marie är så imponerad. :tuttar

JoJoman du är inte den enda som är uttråkad.
Denna förbannade kyla och till råga på allt så fick man ta bussen till jobbet i morse för frugan behövde bilen.

Jag har åkt den nya hybridbussen. Den måste varit tillverkad för fruntimmer. Hårda säten och den vibrerade som satan. Förutom mig så var det bara fruntimmer på den bussen och alla dom såg jävligt nöjda ut när vi var vid Högsbo höjd.

Last edited:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Körde nivå 1&2 på kullen men kommer köra 2:an bägge dagar på falken igen. Känns som min "nivå" både med tanke på skills och maskin, medel första och snabb andra.
Tycker allt du ska våga dig vidare till nästa steg. Har du redan kört de två första stegen så är det mycket bättre att finslipa det du lärt dig med steg 3 (och 4). Du kan fortfarande köra i medel och du får en mer riktad träning. Bara mina 5! :tummenupp

Om du nu inte avbröt(s) steg 2 väldigt tidigt, då kanske du ska ta den, men inte två dagar i rad.

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Tycker allt du ska våga dig vidare till nästa steg. Har du redan kört de två första stegen så är det mycket bättre att finslipa det du lärt dig med steg 3 (och 4). Du kan fortfarande köra i medel och du får en mer riktad träning. Bara mina 5! :tummenupp

Om du nu inte avbröt(s) steg 2 väldigt tidigt, då kanske du ska ta den, men inte två dagar i rad.

Nah jag såg ju 3&4 på kullen, inget för mig! Håller mig i dom hastigheter det kan tänkas gå på landsväg :)

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Styvt 30grader varmt i vattnet och en dubbel ol kostar 10kr pa strandbaren pa koh chang. Vadret ar varmt och gott ocksa for den delen, he, he!! Far nog ga och ta en ol till nu...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...