Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
En dag kvar på jobbet sen 5 veckors semester. satan vad gott. Kanske får en solglimt under den tiden, kan ju hoppas på det.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
En dag kvar på jobbet sen 5 veckors semester. satan vad gott. Kanske får en solglimt under den tiden, kan ju hoppas på det.

Första dagen på semester idag. Trots att det är ett årsen sist så känns det inte det minsta ovant, det är nog meningen att jag ska ha semester jämt och ständigt.

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
fan vilket jävla skit väder ..
och va gör alla vakna varför ligger ni inte å sover

Henken

Guest
tyspisk victoria silvstedt replik...

den blonda svenska flickan i alla hollywoodproductions heter fan Inga...

Jag har dock aldrig träffat en svensk tjej som heter det. På Island jobbade jag med en Inga, hon var ENORM! Tror inte hon hade lederhosen dock...(tyska versionen av Inga)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Yeehaa! Äntligen sista arbetsdagen innan det är dax att gå på semester :banana
Ska bli helt underbart med 4 veckor utan Product and process change requestar och 3D-modeller som är helt omöjligt att få plats med!
Det blir en kort arbetsdag idag som avslutas med lunch/AW kl 12 :fyllisar Hoppas att vädret skärper till sig så att solen tittar fram snart, enligt SMHI ska regna hela dagen... :(

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Sista dagen innan semester måste man sitta här på jobbet och spela tråkiga dataspel istället för att få sova ut i sängen och göra nått produktivt som tex äta chips.

Mina kunder har slutat skicka Product and process change requestar för några veckor sedan så jag har inte haft så mycket att göra. Vill nu bara gå på semester och, ja jävlar, det gör jag när denna dag är slut.

För övrigt är jag bara bakis och uttråkad idag.

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Är det ngn som vet vad som gäller om man skall ut i diverse länder i Europa och köra?
Har för mig att jag har läst ngnstans att de e ngt intyg man behöver ha med sig?
Sökfunktionen funkar inte idag de e därför jag skriver här direkt.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
.... Hoppas att vädret skärper till sig så att solen tittar fram snart, enligt SMHI ska regna hela dagen... :(

Hum, smhi på min dator säger att de ska vara växlande molnighet fram till lunch å sen sol å 17grader i eftermiddag. Var kikar du eg? :)

(å andra sidan skulle de ju inte regna alls idag men nog fan kom de en del droppar när man va ute nyss och riktigt otäcka moln på himlen:()

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Hum, smhi på min dator säger att de ska vara växlande molnighet fram till lunch å sen sol å 17grader i eftermiddag. Var kikar du eg? :)

(å andra sidan skulle de ju inte regna alls idag men nog fan kom de en del droppar när man va ute nyss och riktigt otäcka moln på himlen:()

:banana :banana Vette fan var jag kolla men nu såg det iaf bättre ut!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...