Spamtråd M+S

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag har hittat på arbetsuppgifter för att få tiden att gå. Imorgon ska jag flytta ritningar från två pärmar och sätta in i en tredje.:tummenupp

Du kan hitta på arbetsuppgifter eller nånting att göra åt mig med, jag har alldeles för mycket dötid på mitt jobb... Jag har tillgång till hela stadshuset, en bil och sen har jag lite nycklar och kort till olika ställen i kommunen. Och nästan alla har semster. Jag borde göra nånting :va

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Du kan hitta på arbetsuppgifter eller nånting att göra åt mig med, jag har alldeles för mycket dötid på mitt jobb... Jag har tillgång till hela stadshuset, en bil och sen har jag lite nycklar och kort till olika ställen i kommunen. Och nästan alla har semster. Jag borde göra nånting :va

:testpilot

Jag ska prova att gå hem nu, eftersom jag är så klar jag kan vara idag!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm

Har du flyttat ner till Tjörn eller? Isåfall kan du börna in till Gbg imorgon så kan vi rejsa med bilen.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Har du flyttat ner till Tjörn eller? Isåfall kan du börna in till Gbg imorgon så kan vi rejsa med bilen.

Ne, jag har flyttat till Blekinge över sommaren. Jag flyttar till Tjörn sista augusti eller första september. Inte bestämt mig vilken dag jag ska åka. Fast jag kan börna med bilen ändå, fast jag tror inte folk blir så glada då :gnissla

Men jag kom på en grej. Ska jag lägga ett häftstift på kommunfullmäktiges stol?!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling

Vi skall ringa och be dom riva bron :mad:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Är ni sådandäringa agenter?

En rekti agent?

spy%20vs%20spy.jpg

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
O fyfan, Rainbow är nog den attraktion man har åkt mest på Liseberg.

För att återgå till något lite trevligare, hur går det med ditt körkorttagande?:tummenupp

Va tvungen o fixa teorin igen, men ska fixa den på fredag. Sen har ja vart o kollat på nåra hojar, kommer förmodligen klippa till nästa vecka.

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
O fyfan, Rainbow är nog den attraktion man har åkt mest på Liseberg.

För att återgå till något lite trevligare, hur går det med ditt körkorttagande?:tummenupp

Hmm jobbar på hotellet ikväll och några av våra gäster va med i olyckan....rätt tryckt stämning bland gothia cup människorna här ikväll...:(

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!