Spamtråd M+S

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Vilka fina ankor, var har ni stulit dom? :hihi

Claestahler är fin öl, ägs av firman jag jobbar på t.om. Mer pizza och öl åt folket!

Dom flög hit själva :flyttfågel

Då får du se till att dom kommer in på mer butiker,vi får åka över hela stan för att hitta dom :mad:

Klasuthaler är det enda alkoholfri som riktigt gott i ölväg,alla andra alkoholfri öl smakar skit.

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
då har man försökt att va mortard pilot en en gång!!!
la på mortard sulorna förra torsdagen till förmån för skagen träffen(där jag lyckades grusa ner en arg dansk nylackade glidare:näsblod )
Väl hemkommen tänkte jag att jag skulle prutta lite mortard nu när allt va på..
men efter en veckas sängliggande(antagligen allergisk mot arga danskar) med feber och halsont så tog skogs begäret slutligen överhanden:tuttar nu efter några timmar i skogen med knotterdäcken på känns allt bra:)
feber fri ölen e go och ja kommer förmodligen ha en sju tusan till träningsvärk imorgon fridens liljor

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag har jävligt ont i halsen idag! :4skrika

Varför ska det skrikas så mycket på konserter? :va

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
fy fan. nu åker jag å köper en fläkt.

det är inge skoj å vakna helt genomsvett av att rummet är 35 grader varmt:huvet

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Klaga inte! Minns sommaren -07! :mad:

de gör jag med. då bodde jag i ett ännu mindre rum. med fönster åt söder och väster. = sol från typ 11 till den går ner:huvet värt att tillägga är att rummet va litet som fan. man värmde upp de med sin egen kroppstemperatur på vintern typ...

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Värme e bra!!

Bland andra positiva effekter (brewdarna är lättklädda) kan nämnas att gummit (det som utgör hojdäcket) blir varmt nog att klistra fast i hårt tagna svängar snabbare!!!

Ölen blir nog lite godare oxå...