Spamtråd M+S

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Fan va gött :yoparty

Den vägen kan ju knappast bli sämre!
Hoppas bara att inga kurvor tas bort :)

Efter detta kanske tom Styret vill köra där :tungan

Nej, sämre kan den väl bara bli om de rätar ut den, men jag hoppas ju på att den blir jämnare. Dock kan jag hålla med Pacman om att det är kul att den är lite ojämn med gupp.
Men de där lappningarna de gjort överallt samt tjälskador och hålor kan de ta bort för det käkar packboxar och är obekväma!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Fan va kul det är att köra hoj:yoparty Idag körde jag och Krillan till Hored och fikade på Seatons kulle. Sen ville inte Krillan köra runt Tolken så vi drog till Skene och åt pommes och glass:tummenupp På vägen hem började det regna. Det regnade i 5 mil. Min SH-tröja har aldrig varit så tung. Sen har jag fått erfara nakcdelen!1 med vattentäta stövlar, vattnet blir ju kvar INNE i stöveln:näsblod

Men det var kul ändå, och efter klädbyte och en kopp te så var vi fitta igen:yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fan va kul det är att köra hoj:yoparty Idag körde jag och Krillan till Hored och fikade på Seatons kulle. Sen ville inte Krillan köra runt Tolken så vi drog till Skene och åt pommes och glass:tummenupp På vägen hem började det regna. Det regnade i 5 mil. Min SH-tröja har aldrig varit så tung. Sen har jag fått erfara nakcdelen!1 med vattentäta stövlar, vattnet blir ju kvar INNE i stöveln:näsblod

Men det var kul ändå, och efter klädbyte och en kopp te så var vi fitta igen:yoparty

Sen skulle jag ta mig en kvällstur men då började de regna:huvet

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X

Fitta kan man ju läsa på olika sätt:)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...