Spamtråd M+S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hjälm :va

Jag har den (helvete heller att jag har, egentligen) låten hemma. Fast nu är jag ju på jobbat... :gnissla

Ehum...bilen menade jag ju såklart. Du ska förstå vad jag menar och inte vad jag skriver fattar du väl!? :D

jag har också den låten hemma :D

vad ska du med den till förrreeeessten???

Jag måste bara inte höra den. Var nån som nämnde den och jag har ju haft den. Ge mig sig dig låten så fort nån av er kommer hem då! :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Strålande solsken för bövelen!

Har du inget fönster på ditt jobb?
Jag sitter i jävla bunkermodulen mitt i skiten, fint ska det vara för oss konsulter! Heja kontorslandskap! Dessutom vetefan hur väl vädret i Trollätta stämmer överens med Hising Island, där solen alltid skiner!

Judit: Det ser ju faktiskt soligt ut, eller så är fönstrena så smutsiga! :tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag sitter i jävla bunkermodulen mitt i skiten, fint ska det vara för oss konsulter! Heja kontorslandskap! Dessutom vetefan hur väl vädret i Trollätta stämmer överens med Hising Island, där solen alltid skiner!

Judit: Det ser ju faktiskt soligt ut, eller så är fönstrena så smutsiga! :tummenupp

Då får väl jag skryta lite över min fina utsikt :)

Bifogat

• DSC00039.JPG
    DSC00039.JPG
    30.4 KB · Visningar: 59

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Nej man kanske skulle ut och leka på gotlands gokartbana ikväll med motardgrabbarna från Falun man träffa igår.....

de kör iof ktm men det får gå.....

Sitter i vibble och saknar min hoj! Var på ringen idag... stendött! Grym organisation på det stället... Och extra roligt att det fixat gratis provkörning 2 varv i en cadilac... såvida du inte e under 30! Då kostar det 1000 kronor som du kan få tillbaka om du köper dig en!:huvet Var 3 pers där med en corvette och en cadilac och kliade sig lite i huvudet. de hade semester och jobbade egentligen inte men ja banan skulle öppna kl 12 och ja, man skulle nog kunna köra idag... men allt var stängt och de visste inte varför och det kunde nog hända att de bestämt nått på mötet igår som ingen av de var på... osvosvosv... Det blev raukskådning istället.:huvet Gott väder är det i alla fall!

Var även ute och rulta runt i visby igår. Herrejisses var länge sedan det var man såg så mycket backslickbrats och golddiggerslampor på en å samma gång! spännande stilstudie!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag har jag klippt av brorsans hårsvall trots mammas ordination om att låta de gyllene lockarna vara kvar. :hihi

Hn blev jätte söt dock så vill nån adoptera honom så... ;) Kan man sälja dem till Zoo annars om ingen vill ha honom?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Två stekta lurkorvar, två folköl och ett rap senare känns det rätt så schysst

Schupac!!

Helvete va trött jag är på gamla skitbilar. Bytte kylare på helvetesGolphen igår, inga konstigheter. Nu går den varmt som satan och jag var tvungen att köra med full kupévärme och nervevade rutor hela vägen till Trollätta imorse. :mad:

Fläkten kass? Termostaten åt helvete? Jag vet inte, det enda jag gjorde var att byta kyl-element, då ska ju fan inget annat gå paj. :huvet

Sälja röven till banken ännu mer och köpa en nyare bil? "Laga" skiten och invänta nästa bekymmer? Svårt val...

Altså... först kokar du dådschen, sen kokar du gålphen. Hur fan kör du egentligen ;) ?

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hållis du ska ha en bil med luftkyld motor, en gammel porshe 911 är det rätta för dig!

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Sitter i vibble och saknar min hoj! Var på ringen idag... stendött! Grym organisation på det stället... Och extra roligt att det fixat gratis provkörning 2 varv i en cadilac... såvida du inte e under 30! Då kostar det 1000 kronor som du kan få tillbaka om du köper dig en!:huvet Var 3 pers där med en corvette och en cadilac och kliade sig lite i huvudet. de hade semester och jobbade egentligen inte men ja banan skulle öppna kl 12 och ja, man skulle nog kunna köra idag... men allt var stängt och de visste inte varför och det kunde nog hända att de bestämt nått på mötet igår som ingen av de var på... osvosvosv... Det blev raukskådning istället.:huvet Gott väder är det i alla fall!

Var även ute och rulta runt i visby igår. Herrejisses var länge sedan det var man såg så mycket backslickbrats och golddiggerslampor på en å samma gång! spännande stilstudie!

Jasså... ja där e det väll fint? Körde förbi där lite igår faktiskt med motarden.
Ja du gotland rings organisation vet jag inget om just nu men det har vart massa strul förr vet jag...

Ja va med ute igår.. Vart va du? Jag vapå underbar och Munkällaren på Stora torget och ja det va en del backslick och sånna där tjejer som hänger efter som ett fnittrande koppel. :D

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
929
Nu skiter jag i det här ... tränar lite istället!
Sen skall jag festa på min goda thaisoppa , hade i massor med "lätteläkol".
Ska svepa min C-vitamin först!:tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag har jag vart på ullared med polarna... jösses... vad folk? så möe folk på ett och samma ställe kan ALDRIG sluta bra, framförallt inte med en hungrig/utsvulten/ på gränsen till avmagrad, Blomman.

Det blev en liten korg tillslut iallafall efter att jag trasslat mig igenom alla kärringar och deras vagnar som är OÄNDLIGT stora där nere... jävla special byggen.

Korgen innehöll då:
5 pkt nudlar
2 brk Bullens pilsnerkorv
2 påsar penne pasta
1 pkt tvättmedel
2 mindre tavlor med "självporträtt"
1 par kortbyxor
1 linne
1 t-shirt
1 dokumentsamlare
2 pkt Strumpor Randiga/ Svarta
3 par hottpants... eller vad de nu kallas :gnissla

jag hade likväl kunnat handla allt detta hemma för samma pengar och sluppit va förare och sedan filma polarens runtskumpande på någon havre moppe.

ahh.. glömde, en mirakelduk att polera hojen med också :) så resan kanske va värd det :3freak

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Som mågra vet så flyttade jag och Mi-Ni i januari och i måndags så hittade vi ett flyttkartong full med spritflaskor i källaren. Den jobbar jag nu, under semestern, på att tömma. Man vill ju inte att bäst-före-datumet ska gå ut:D

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...