Spamtråd M+S

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag har börjat i skolan i dag. Det var roligt. Min fröken var en man. Han var inte så rolig. Jag har många nya klass kamrater. En tjej pratade med mig. Jag blev fnissig :rodnar:

I morgon ska jag till skolan igen. Det ska bli roligt. Kanske. Vi ska räkna mycket matte matik. Det är inte så roligt. Men nyttigt. Och läro rikt.

Hej och hå, nu är det bara sex år kvar. Hurra!

Grattis, eller nåt! :)
Såg faktiskt någon tomte stå och hålla upp en skylt som det stog nåt om basår på vid Lindholmen idag, så då tänkte jag att det måste vara Bus-bos första skoldag.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ngn som ska på lastbilsmässan i jönköping??
onsdag tom lördag!!

Kom å besök mig i montern B05:56 Strands Fordonskomponenter AB
Jobbar ons, tors & fre :tummenupp :yoparty :tummenupp

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hur lång tid ska det ta?

Ska en hoj behöva tappa lika mycket i värdeminskning pga långa väntertider... som det hade kostat för ägaren att köpa en egen motor och byta?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Har dom några bra argument før att inte ge dig garanti??
:va

Dem tappade ur ca 1 liter för lite olja ur motorn...

Hur lång tid ska det ta?

Ska en hoj behöva tappa lika mycket i värdeminskning pga långa väntertider... som det hade kostat för ägaren att köpa en egen motor och byta?

Man undrar ju... Lång utdragen process med general agenten bland annat...

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Precis som Bus-Bo har man klarat av första dagen ute på Lindholmen idag. Lite segt men man överlevde. Hoppas det blir bättre imorron :yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Precis som Bus-Bo har man klarat av första dagen ute på Lindholmen idag. Lite segt men man överlevde. Hoppas det blir bättre imorron :yoparty

Nå fler skåningar då?:) :tummenupp Själv började jag 2an igår, är otroligt omotiverad. Men jag har bestämt mig för att endast lägga tid på det jag vill lära mig, dvs. Företagsekonomi, småföretagande, administration, exponering, formgivning och layout osv.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Lindholmen iz da sheit! :fakta

Det jag lärde mig snabbast idag var hur man ska gå för att komma till puben där en bärs kostar tjugo pengar :fyllisar
Nå fler skåningar då?:) :tummenupp Själv började jag 2an igår, är otroligt omotiverad. Men jag har bestämt mig för att endast lägga tid på det jag vill lära mig, dvs. Företagsekonomi, småföretagande, administration, exponering, formgivning och layout osv.
Välj inte bort saker bara för att det är tråkigt om det finns ens den minsta möjlighet att du kan needa dem senare i livet. Se på mig, tvungen att gå ba(j)sår lexom :gnissla
Skola är ghey!

Va? Äre så? Då har jag hamnat rätt :tuttar

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Gott väder att motorcykla hem till Hisingen i. De stänger servrarna på jobbet för underhåll om 20 minuter, så övertid är inte att tänka på heller. :fan

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Första efter-tenta-puben är nästa lördag, men det betyder ju samtidigt att jag har lyckats få en tenta på schemat innan dess :huvet
Haha, har ni inte tenta samtidigt som vi andra? :va

Lindholmen iz da sheit! :fakta

Det jag lärde mig snabbast idag var hur man ska gå för att komma till puben där en bärs kostar tjugo pengar :fyllisar

Välj inte bort saker bara för att det är tråkigt om det finns ens den minsta möjlighet att du kan needa dem senare i livet. Se på mig, tvungen att gå ba(j)sår lexom :gnissla

Va? Äre så? Då har jag hamnat rätt :tuttar
Ja, det var ett najs ställe :fakta

Last edited:

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Vad säger Janne om det ?[/QUOTE]

Hade han varit hälften så händig som jag så hade han också kunnat byta sina däck själv:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...