Spamtråd M+S

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Idag erbjöd jag en tjej SEX!

Jag skulle betala 56 kr i kassan, hon efterfrågade en krona och jag sa "du kan få sex!" varvid hon log förläget och fnissade fram ett ja. Sen skrattade vi systerligt tillsammans.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Smärta är en högre form av njutning :fakta

Nja, tror inte tanten jag såg idag köra in i fronten på en bil med sin kromharv njöt speciellt mycket när hon stannade och satte ner foten...Högerbenet fick en väldigt konstig L form samtidigt som hon välte...Öppen fraktur och det blödde MYCKET! :näsblod

Hon frågade i alla fall hur det gick med hennes hoj! :tummenupp :rolleyes:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Nja, tror inte tanten jag såg idag köra in i fronten på en bil med sin kromharv njöt speciellt mycket när hon stannade och satte ner foten...Högerbenet fick en väldigt konstig L form samtidigt som hon välte...Öppen fraktur och det blödde MYCKET! :näsblod

Hon frågade i alla fall hur det gick med hennes hoj! :tummenupp :rolleyes:

AJ:nurse

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Hej hej. Skulle hälsa till alla från killarna som håller på och byter fasad å balkonger här utanför. Va precis ute me en stadig frukost till dom så dom orkar me en så lång arbetsdag som möjligt. Tyckte killen med bilmaskinen gärna kunde börja 5 istället för halv 7 så man kommmer upp i tid på sina lediga dagar. :huvet

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
jefflar var trott jag ar

att vara ute o clubba till halv fem pa morgonen gor det fan inte latt att sitta vaken pa en forelosning. Hade varit lite pinsamt att somna, tur att man har en rod tjur vid sin sida, annars hade jag kanske redan sovit.

btw, gayklubbar i barcelona rakkar stjart haha

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
I depån på Kinnekulle i söndags gick de fortfarande rykten om nån KTM som vältat över en nyare Suzuki i maj. Vem va de? Har för mig vi pratade om de hos blomman en gång.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...