Spamtråd M+S

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Usch och fy vilken kass avslutning på en riktigt bra dag... '
har varit på molanda motorbana idag och kikat å bankörning och ätit hamburgare och druckit cocacola, haft de riktigt trevligt....

På hemvägen blev de dock mindre trevligt när min bästa vän ringer och talar om att en annan kompis krockat med bilen och ligger på sjukhus...ingen aning hur de hade gått med honom och de andra som va med i bilen....men nu vet vi, han flögs rätt omgående till umeå sjukhus med hjärnskador och läkarna har rått familj och vänner att förbereda sig på det värsta........:gråta
Det här är ingen bra dag längre....så fort telefonen piper eller ringer gör det ont i magen.......

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Blev en pulshöjande tur ikväll! Var ute i fredagskväll på en tur och nummerplåtshållaren gick av o tog med sig blinkers. Ikväll bestämde jag att ta en kort tur med en kompis. Vi skulle träffas vid fysiken. Missade infarten o vänder. Ser då att det står en polisbil där. Kör försiktig bort och se att polisbilen börjar rullamot urfarten. Snabbt höger o höger igen in på ett villaområde och in bakom ett garage. Ringer kompisen o bestämmer o träffas högre upp på samma väg. Han såg polisen svängde ut o for bortåt. Träffar kompisen o åker ut mot Mölnlycke. Möter inom ett par minuter 2 polisbilar och 1 mcsnut. Då var vi 2 så kanske trodde dom inte det var samma eller så var dom alla väldigt sugen på pizza :D

Så typiskt att man möter alla enda gången man kör utan skylt o blinkers (o som vanligt olagliga däck m.m :gnissla )

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
3½timmas sömn inatt, behöver jag säga att jag är trött? :trött

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...