Spamtråd M+S

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
wohoo! Jag har punkterat min vänstra lunga igen!!:huvet :huvet :huvet
Spänn fast sikkerhetsbältet! Ni kommer få agera klagomur så det skriker om det under morgondagen! Om jag kan sitta upp, vill säga...:( Nu skall jag knapra trianglar och morfin i "takeout-doser"!:nurse :ätapiller :kryckor

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3070877 wohoo! Jag har punkterat min vänstra lunga igen!!:huvet :huvet :huvet
Spänn fast sikkerhetsbältet! Ni kommer få agera klagomur så det skriker om det under morgondagen! Om jag kan sitta upp, vill säga...:( Nu skall jag knapra trianglar och morfin i "takeout-doser"!:nurse :ätapiller :kryckor
Har du provat sån där reservdäck på burk? det ska tydligen va bra i nödfall ;)

kan ju bli lite jobbigt att andas men ev hål täpps garanterat igen :hihi

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
wohoo! Jag har punkterat min vänstra lunga igen!!:huvet :huvet :huvet

Får du vara hemma den här gången eller har du fått datorn till sjukan?

Pissigt det där med dina lungor. Du kan få komma hit och sitta och vakta marsvinen tillsammans med labradoren Bettan.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S

Pissigt det där med dina lungor. Du kan få komma hit och sitta och vakta marsvinen tillsammans med labradoren Bettan.

Fick lov att gå hem ett tag.:rolleyes: Luftfickan sitter lite illa till. Svårigheter med att sätta drän utan att skada den mer, så nuvarande planen är ny lungröntgen på torsdag morgon. Om den är oförändrad eller värre blir det operation (eftersom det e 3dje gången nu) och sugdrän på det...humor:5sure Det gamla ärret är i o f s riktigt fjolligt nu så ett nytt kulhål kanske skulle sitta fint, men fan va kul å nollställa precis hela kroppen!:huvet Risken att jag får det igen om det blir "steloperationen" är dock minimal.

Så nu sitter (ligger) jag här... kan inte hicka, skratta, hosta (vilket jag gör och det gör jävligt ont!), skita, eller gå med fulla 189 som längd. kul sommar det här blev då. Min gissning är att solen tittar fram för första gången sedan nittonhundraklyvitu, imorgon och att värmeböljan bryter ut. Vv drar ut och sopar av gatorna och polisen står längs vägarna iklädda ducce-tshirtar och vinkar: "gogogo!" åt folket.:6surkart

Fick lov att gå hem ett tag.:rolleyes: Luftfickan sitter lite illa till. Svårigheter med att sätta drän utan att skada den mer, så nuvarande planen är ny lungröntgen på torsdag morgon. Om den är oförändrad eller värre blir det operation (eftersom det e 3dje gången nu) och sugdrän på det...humor:5sure Det gamla ärret är i o f s riktigt fjolligt nu så ett nytt kulhål kanske skulle sitta fint, men fan va kul å nollställa precis hela kroppen!:huvet Risken att jag får det igen om det blir "steloperationen" är dock minimal.

Så nu sitter (ligger) jag här... kan inte hicka, skratta, hosta (vilket jag gör och det gör jävligt ont!), skita, eller gå med fulla 189 som längd. kul sommar det här blev då. Min gissning är att solen tittar fram för första gången sedan nittonhundraklyvitu, imorgon och att värmeböljan bryter ut. Vv drar ut och sopar av gatorna och polisen står längs vägarna iklädda ducce-tshirtar och vinkar: "gogogo!" åt folket.:6surkart

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Va? Jack? hmmm det är ju nästan bättre än Gottis öl jue :va

Hell yeah :tummenupp Vi serverar dessutom Hot'n not so Spicy Tacogratäng, Power King Shots, Chocolate Cookie Chips, Live life to the Max with Pepsi Max och Sizzel Dizzel Zweitakt Brizzel.

Vem vill egentligen inte tanka åt oss?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hell yeah :tummenupp Vi serverar dessutom Hot'n not so Spicy Tacogratäng, Power King Shots, Chocolate Cookie Chips, Live life to the Max with Pepsi Max och Sizzel Dizzel Zweitakt Brizzel.

Det är frågan.

Vädret ser i alla fall ut att bli sådär typiskt svenskt sommarväder! :tummenupp

Nu; cykla iväg och tjöpa färskt brö' och bullar. Fiffan. Tvättat sedan sju. Huslig är bara förnamnet. Och igår sträckläste jag en jävla bok fram till 02.00. Vad är det med mig? :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3071105 Hell yeah :tummenupp Vi serverar dessutom Hot'n not so Spicy Tacogratäng, Power King Shots, Chocolate Cookie Chips, Live life to the Max with Pepsi Max och Sizzel Dizzel Zweitakt Brizzel.

Behöver ni tank personal på torsdag eller?

Det är lungna gatan på salongen nu i semester tider så ja tänkte kanske pallra mig upp till karlskoga imorgon och kika på racet :) om det är fint väder vill säga

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu börjar nervositeten krypa närmare. Fiffan. Räijzpremiär på annans hoj. :gnissla

EN öl och en LITEN whisky till kvällningen. Då jäklar.

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
hoohooo

jag behöver tips på vilket däck jag ska handla till pendelhojjen

har hittat på mcdäckonline ett dunlop sportmax 208D för 1067 kr
vill hellst ha ett rätt hårt billigt däck som håller många pendel mil funkar dunlopet till de??:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...