Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Dom som söker uppmärksamhet brukar oftast inte berätta att dom söker just det.

Internet fanns mer eller mindre t.o.m när jag var liten. Dock är det mkt mer porr på nätet än förr. :hoppa

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Idag har jag blivit stoppad av polisen två gånger i min rätt häftiga bil, nämligen SAABen från hällwättet. En gång på väg till skolan, och en gång på vägen hem. På ungefär samma ställe, men inte ungefär samma poliser utan det var ungefär fyra olika. Samtidigt som de är ute och terroriserar stadens mest laglydiga invånare så skickar de i smyg ett brev på posten där de förklarar att de inte vill utreda mitt bilinbrott. Det är inte så snällt.

Bägge radjåbilarna åkte till/mot Triumfglass/Oves efter de hade bustat mig. Föga förvånande! :mad:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag har jag blivit stoppad av polisen två gånger i min rätt häftiga bil, nämligen SAABen från hällwättet. En gång på väg till skolan, och en gång på vägen hem. På ungefär samma ställe, men inte ungefär samma poliser utan det var ungefär fyra olika. Samtidigt som de är ute och terroriserar stadens mest laglydiga invånare så skickar de i smyg ett brev på posten där de förklarar att de inte vill utreda mitt bilinbrott. Det är inte så snällt.

Bägge radjåbilarna åkte till/mot Triumfglass/Oves efter de hade bustat mig. Föga förvånande! :mad:

Har du bild på din bil, så kanske vi förstår varför dom stoppade dig.

Var det inga kvinnliga poliser i tajta uniformer med stora batonger som började leka med varandra som i den där filmen..........äh fel forum.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Gillade hon att du satt på henne? :va:tungan

(sorry, kunde inte hålla mig)

Självklart! Jag var inte lika tung då ;)

Har jag sagt att jag söker uppmärksamhet?
Fanns ens internet då föresten?

Va putt du blev då :såjaponken

Trott eller ej men internet fanns faktiskt redan på slutet av nittiotalet ;)

Var det inga kvinnliga poliser i tajta uniformer med stora batonger som började leka med varandra som i den där filmen..........äh fel forum.

Vad heter den filmen? Jag letar som fan!

:rolleyes:

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Undra vem som söker uppmärksamhet, nån som skriver i en spamtråd på fyllan, eller någon som absolut måste berätta om sin oerhört intressanta arbetsdag:va Blir nog dött lopp, men det heter väl inte "Spamtråden" för ingenting, eller:va;)

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R

Ingen bild, men Mårten Förgöraren har ägt den innan mig så det säger väl det mesta antar jag ;)

Angående dina eh... Poliser, så finns det faktiskt sådana. Typ. Hittade två tjejpåliserskor i Falkenberg i helgen som gick runt i de tajtaste av böxer, och knähöga svarta stövlar till det. Dessutom hade de handfängsel :kinky Men asså särrijöst, det rektega påliser, men de såg ut som "filmstjärnor".

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ingen bild, men Mårten Förgöraren har ägt den innan mig så det säger väl det mesta antar jag ;)

Angående dina eh... Poliser, så finns det faktiskt sådana. Typ. Hittade två tjejpåliserskor i Falkenberg i helgen som gick runt i de tajtaste av böxer, och knähöga svarta stövlar till det. Dessutom hade de handfängsel :kinky Men asså särrijöst, det rektega påliser, men de såg ut som "filmstjärnor".

Då har jag ju besudlat din bil! :crash

Dom poliserna på McD som vi såg var förviso tight kläda men inte särskilt snygga imo! :kräsen

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati