Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales
Oja, tror du jag har chans på henne?Nä då e de bättre å ringa den söta cheyen istället...
Oja, tror du jag har chans på henne?
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på VasastanJag kan ringa å fråga henne om du vill;-)?
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på Vasastan
Klart jag har!Haha...nä du får ringa henne själv...Jag tror du har chans
vilken?
Farväl prövotid
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!
tackarGrattis!
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!
Nu har jag varit och tränat, 2 pass. Det var första gången på över ett halvår så hoppas det känns ordentligt imorgon Man vet aldrig när det råkar hända igen.
tackar
ja de har jag sett. varför blir de så?
de lyser ju upp hela himlen.
Kul när folk fortsätter att skriva i trådar som dem för ett litet tagsedan "fördömde"
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |