Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales
Det ringde en söt chey och berättade detta för mig, men jag kände aldrig behovet av att ringa upp och fråga vem det var ty jag känner ju ingen somales
Oja, tror du jag har chans på henne?Nä då e de bättre å ringa den söta cheyen istället...
Oja, tror du jag har chans på henne?
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på VasastanJag kan ringa å fråga henne om du vill;-)?
Jag tänker inte ge dig numret, inte efter ditt raggtjuveri på Vasastan
Klart jag har!Haha...nä du får ringa henne själv...Jag tror du har chans
vilken?
Farväl prövotid
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!
tackarGrattis!
har ni sett hur det blixtrar till i himlen på 2 ställen samtidigt med jämna mellanrum å samma plats hela tiden!
Nu har jag varit och tränat, 2 pass. Det var första gången på över ett halvår så hoppas det känns ordentligt imorgon Man vet aldrig när det råkar hända igen.
tackar
ja de har jag sett. varför blir de så?
de lyser ju upp hela himlen.
Kul när folk fortsätter att skriva i trådar som dem för ett litet tagsedan "fördömde"
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|