Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Ingen som vill öla ikväll??
har ni gått och blivit gamla och trista mens jag vart borta??
Tack för en trevlig kväll. Bra musik på stället, lite udda folk. Idol-foto på Paser:
Han får säga uttrycket själv som han kom med när han såg bilden..
Ingen som vill öla ikväll??
haha, grattisGick in i sovrummet nyss och skulle hämta mobilen.
Till min förvåning ser jag att min klockradio är BORTA!!
Efter ett noga utfört detektivliknande spaningsarbete kan jag konstatera att kabeln som kommer upp från kortändan av sängen och vidare in under huvudkudden...tillhör just den klockradio som har sin tilltänkta plats ovanpå nattduksbordet!
Tror jag var lite trött i morse när Bosse ringde
Gick in i sovrummet nyss och skulle hämta mobilen.
Till min förvåning ser jag att min klockradio är BORTA!!
Efter ett noga utfört detektivliknande spaningsarbete kan jag konstatera att kabeln som kommer upp från kortändan av sängen och vidare in under huvudkudden...tillhör just den klockradio som har sin tilltänkta plats ovanpå nattduksbordet!
Tror jag var lite trött i morse när Bosse ringde
haha, grattis
Fortfarande ingen som vill gå ut? Herregud vad torrt här är.... kom igen nu, vad hände med alla party råttorna??
Kiropraktor-jäklen förbjuder mig att köra minimoto imorgon, hur trist är inte det på en skala.
Men nästa söndag, då får det bli dags igen.
Hemm från Oslo Ett jävla vänster att hitta i den stan
visst blirman förbannad. först får man betala för å få tjöta. sen förbjuder som en att göra roliga saker. förjävligt är det
Var det kul då?! Va Rünno med?
Med en diskmaskin slutar du aldrig att legoooood morning! nåt är fel idag! jag som brukar va hemsk på morgon väckte min kombo med ett leende på läpparna, ställde mig och diskade det första jag gjorde, och är fortf pigg och glad.... :förvirrad
goooood morning! nåt är fel idag! jag som brukar va hemsk på morgon väckte min kombo med ett leende på läpparna, ställde mig och diskade det första jag gjorde, och är fortf pigg och glad.... :förvirrad
nu blire IKEA för nåra timmar.. vår hallspegel bestämde sig i veckan för att den va trött & less på att hänga på vår vägg, så den hoppade ner
Var och käkade på Sibylla idag och framför mig står det 2 knattar i 8års åldern ung. När dom fått sin mat så skall en av dom ta dricka. Då börjar han med lite lingonsaft gå vidare till äpplejuicen, Sprite, Cola light och toppar med vanlig Cola.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |