Spamtråd M+S

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
JAHA...e de nå party ikväll nurå när ja e här? :S

Festen dog just tror jag :tungan.

Testa i morrn annars, Onsdag är ju en bättre partydag. Annars har du ju Tisdagsklubben på Trådgårn ikväll :tummenupp.

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Jag hatar att sitta o vänta på folk! :6surkart Det är väl inte så svårt, ring eller skicka ett jävla mess så man vet om det är 1 eller 3 timmar tills personen kommer eller om den inte kommer alls :huvet :huvet :huvet :gråta

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Men... lite längre tid behöver jag på mig! Du får ju tänka på min feminina sida :D

En inbjudan börjar alltid med ett välkommen, följt av tid och plats.... :pannkyss

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ready to RACE!
:yoparty Marcus Berg gör 2-0 för blåvitt mot örebro på straff!

ETT LAG I GÖTET!"

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky... Jag är van! Så länge dom inte kastar saker efter mig så är det ok :tummenupp

Haha, ja det där med tjejor är en underlig balansgång mellan himmel och helvete :gnissla.

Jag har för övrigt gjort dagens hjälteinsats och kommit på en snattare som försökte plocka på sig en tidning från jobbet.

Skällde ut honom samt avslutade det hela med några feta roundkicks alá Bruce Lee samt några stenhårda slag i magen på den jäveln :mad:.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Haha, ja det där med tjejor är en underlig balansgång mellan himmel och helvete :gnissla.

Jag har för övrigt gjort dagens hjälteinsats och kommit på en snattare som försökte plocka på sig en tidning från jobbet.

Skällde ut honom samt avslutade det hela med några feta roundkicks alá Bruce Lee samt några stenhårda slag i magen på den jäveln :mad:.

Word!

Asså, var det en liten 12 åring som försökte att komma över en fibban?

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag är så jävla förbannad nu! Hojhelvetet välte på stödet ikväll, min mille som jag haft i fyra veckor och som innan dess inte hade en repa, inte en fläck på sig, gick i backen eftersom stödet sjönk genom asfalten. Aaaaargh! Jag hatar allt och alla. Tack för mig, nu går jag på ölen. :mad:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag är så jävla förbannad nu! Hojhelvetet välte på stödet ikväll, min mille som jag haft i fyra veckor och som innan dess inte hade en repa, inte en fläck på sig, gick i backen eftersom stödet sjönk genom asfalten. Aaaaargh! Jag hatar allt och alla. Tack för mig, nu går jag på ölen. :mad:

ja för fan.. ut o sup me oss :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...