Ni är överbemannade om ni kan vara sjukskrivna och vara hemma utan att ligga halvdöa i sängen. Kan man gå upp ur sängen kan man gå till jobbet.
Jag vet faktiskt precis vad man ska ha allt detta mattetrams till. Tentan såklart, vad annars... Dah
Nån mer æn jag som har ett fruktansvært kørsug?
Helt rätt.
Inte fruktansvärt kanske, men litegrann. Å andra sidan fick jag tillfälle att vrida ur R1:an så sent som för ett par veckor sedan. .
Nån mer æn jag som har ett fruktansvært kørsug?
jAPP JAG!!!!!
hmmmm är "jag vill inte jobba idag" giltigt som anledning att gå hem...? :snällasägja...
jAPP JAG!!!!!
hmmmm är "jag vill inte jobba idag" giltigt som anledning att gå hem...? :snällasägja...
Har inte du arbetstid å ta igen du som va hemma så længe..
Jävlar vilken tur det rä stt jag inte är i stan till helgen.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=460656
Tur för dig? eller för alla andra??
Jag har egentligen inget emot vinter men det vi nuförtiden får här i krokarna kvalifiserar inte som vinter! Kändes som nån sopade till mig i magen när jag såg att det hade snöat igår Men men bara att bita ihop och invänta årets första snö"kaos" när lokaltrafiken stannar upp och västtrafik kliar sig i flinten och tänker "Jaha det kom snö i år IGEN jaja vi låter allt vara som vanligt vi kanske klarar oss nästa år!"
Att vakna upp till snö är som att dö lite granna.
sta bi ti da je prevagnuo mark, bil mu dala ruku ili bi skocila na drugu stranu?
Nån som kan översätta detta?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |