Spamtråd M+S

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Letar banhoj
Ja, ja :tungan Men nu har jag varit kass sen i lördags, hela dagarna. Och så är jag inte så illamående...

Ja, jag lägger nog också ner det. Får bli bara vatten i små klunckar lite då och då och så ta några vitaminer elelr nåt. Funkar de med salta björnar, sånna där som finns i askar? :)

Är man magsjuk får man äta vad fasen man vill. :mattias
Huruvida man får behållning och/eller behålla det är en helt annan sak...
Jag brukar köra stenhårt med rostat vitt bröd och vanligt j-a te, det har mamsen lärt mig. Inget pålägg, inget smör och absolut ingen mjölk i teet. På köpet får man en "gratis" slim-n-lift också. Det måste vara så kändisarna gör inför galor och röda mattor. :va

Coca cola ska ju funka mot turistmage iaf, kanske funkar mot läskig magsjuka också?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Är man magsjuk får man äta vad fasen man vill. :mattias
Huruvida man får behållning och/eller behålla det är en helt annan sak...
Jag brukar köra stenhårt med rostat vitt bröd och vanligt j-a te, det har mamsen lärt mig. Inget pålägg, inget smör och absolut ingen mjölk i teet. På köpet får man en "gratis" slim-n-lift också. Det måste vara så kändisarna gör inför galor och röda mattor. :va

Coca cola ska ju funka mot turistmage iaf, kanske funkar mot läskig magsjuka också?

He he, ringed sjukvårdsupplysningen igår och fick reda på vad man skulle äta. Ungefär tvärt emot vad jag hade ätit.
Inget fullkorn, ingen mjölk el kaffe, gärna vitt bröd, kokt ris/potatis, fiskbullar, fisk, fil… Så din mamma verkar ha full koll på det där. Jag äter fiberberikad havregrynsgröt till frukost och sallad till lunch och på kvällen kan jag lätt dra i mig en halvliter mjölk :gnissla Idag började jag med fil och till lunch blev det mest vitt bröd + kyckling med couscous :)

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
He he, ringed sjukvårdsupplysningen igår och fick reda på vad man skulle äta. Ungefär tvärt emot vad jag hade ätit.
Inget fullkorn, ingen mjölk el kaffe, gärna vitt bröd, kokt ris/potatis, fiskbullar, fisk, fil… Så din mamma verkar ha full koll på det där. Jag äter fiberberikad havregrynsgröt till frukost och sallad till lunch och på kvällen kan jag lätt dra i mig en halvliter mjölk :gnissla Idag började jag med fil och till lunch blev det mest vitt bröd + kyckling med couscous :)

:tummenupp Du är så duktig tjejen...
Nä nu blir det att sluta jobbet för idag och hämta dottern på skolan.

Ha en riktigt trevlig helg alle sammans :banana

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
He finally made it :rolleyes:

Bifogat

• he finally made it.jpg
    he finally made it.jpg
    9.5 KB · Visningar: 45

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
tur man har bra bromsar eller djävla lastbilschaffis!

Hur tänker man som chaufför när man istället för att anpassa hastigheten till rådande trafiksituation, väljer att gasa och kasta sig över tre filer?

Helvete vad jag fick stå på bromsen där i vänsterfilen för att inte bli intryckt i mitträcket :mad: Med några ynka centimeter klarade vi oss den här gången tack vare CRV:ns fenomenala bromsar.

Med tanke på att dottern sitter på den sidan i bilen som skulle tagit smällen så hade nog lastbilschaffisen fått uppsöka sjukhus om jag fått tag på honom.

Det sägs att det är lite dålig sikt i vissa vinklar ur en lastbil - tacka fan för det när dom inte ens tittar. En SUV som ligger till vänster, i princip bredvid förarhytten, är inget man missar om man inte har ett gravt synfel.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nu ska jag ner och styra upp Halmstad, har förstått att det har slappats och slarvats där en hel del.

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Dilbert random.jpg

Höll en presentation om simulering idag, givetvis befann sig denna på slajden om slumptalsgenerering.

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Polisjakt efter mc-förare
Polisen jagade på lördagsförmiddagen en motorcyklist i stora delar Göteborg. Jakten slutade i Påvelund där föraren körde omkull.Jakten på mc-föraren började på E20 i Lerum. Föraren var misstänkt för trafikbrott men stannade inte på polisens uppmaning. Färden gick sedan i hög fart mot centrala Göteborg via Ånäsmotet och Odinsplatsen. Den fortsatte sedan ut på Hisingen och mot Torslanda. Där vände mc-föraren och körde mot Älvsborgsbron och mot de västra stadsdelarna.

Färden slutade i korsningen Traneredsvägen-Ängskärrsvägen i Påvelund där föraren körde omkull. Han kan ha skadats i samband med omkullkörningen och ambulans kallades till platsen. Vansinnesfärden övervakades av polishelikopter.]

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Måste nästan skaffa Mustasch nu, Ralf och gänget var KUUUUUUNG igår!!!
Tjejen har sett dem tidigare men sa ett detta överträffade allt...

:yoparty

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Var på bo kasper och hans orkester i kväll och dom var grymma. Nån mer som var och såg dom?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Är det någon som har ett par flyttlådor som man kan köpa/hyra/låna/få så får ni gärna skicka ett snuskigt PM till mig :brynad

vi har en sisådär 20 stycken eller så som du kan få hyra mot att du bär tillbaka dom hit när du e klar med dom.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...