Precis! Det är min plikt som Volvoit att dra ner på gubbigheten och ta fram det unga kvinnliga i den.... Lr nått!
Hur vet förresten du vad en Y286 är? Oxå Volvoit?
Är inte alla här Volvoiter?
Precis! Det är min plikt som Volvoit att dra ner på gubbigheten och ta fram det unga kvinnliga i den.... Lr nått!
Beslutsångest... Banhoj VS behålla R1an och køra bana me den. Før nackdelar? Øvertala mig nu
Ja när drar säsongen igång för bankörning ungefär? Lätt att man är på när det är dags!
Kan inte tiden bara flyga fram så våren kommer snart...
Förrsten apropå att spendera pengar så har jag investerat i en gammal Y286 nere på Volvobil nu med! Har du fyndat nått där?
Ja...jag vet!!!Tsss... okej att jag snart e 28 men tantig!?!?
Men att "pimpa" en volvo är ju ba sååå 2005!Ojoj du skulle bara veta, en annan har ju pimpat tråkiga bilar förr och kan nog med rätt så enkla medel göra det igen,
Nä, det kommer nog vara vakten som kommer springandes med batongen i högsta hugg efter blondinen som kliver ur bilen...som sedan frågar om allt gick bra iom att bilen ser helt förstörd utinnan du vet ordet av kommer det susa förbi en fet svart gangsta Y286 utanför PV-porten med däckskrik och då är inte ordet tantig(eller gubbig) det första du kommer tänka på..!
Nu ska jag nog också dra mig hemåt, är ju en bit att åka från detta snöiga Hällered!
Peace out
Ja då e de upp till dig om de blir banhoj lr inteDet lät dyrt, men vi ska nog komma överens
Men att "pimpa" en volvo är ju ba sååå 2005!
Att pimpa en Volvo är väl ändå som att sminka en gris?
Men dagens bilmodeller volvo har är faktiskt fina!
Volvo´s "think outside the box" är eftergångaren till "look like a box"
Men dagens bilmodeller volvo har är faktiskt fina!
Volvo´s "think outside the box" är eftergångaren till "look like a box"
Ja...jag vet!!!
Du är en räserpuma...
Men att "pimpa" en volvo är ju ba sååå 2005!
Nä, det kommer nog vara vakten som kommer springandes med batongen i högsta hugg efter blondinen som kliver ur bilen...som sedan frågar om allt gick bra iom att bilen ser helt förstörd ut
Ta inte med dig nån snö till götet!!!
Hällered och snö, de låter som en kul kombo
Snö och Hällered = ingen bra kombination nej. Ingen provkörning här blir utförd, står lixom stilla. Känner du till Hällered nått?
Här e en liten movie för intresserade:
http://www.youtube.com/watch?v=JuQupaoXQe0
Haha! Sicken underhållande morgon-lektyr man fick sig idag då! Aja, det blir nog bra med "stylingen" av gubb-bilen..! Lite har man vuxit ifrån det där faktiskt. Huvudsaken är att jag har nått att dra hästarna med och dragkrok var ett av få kriterier vid bilköpet. En C30 med färganpassat sportpaket hade varit mer i min smak men behövde som sagt en bruksbil.
Har 18" Pegasus liggandes som nog kan åka på nu, sen 20" till våren. Tonade rutor, sänkning, och nedlackning av trösklar och spoilers är det enda det blir.
Dragkrok kåkkar
Den här bilen var jag med och byggde på ca 5 veckor 2005 inför Elmia...tror det var 2005
Ser man på! Vad är det för bil? Vad gjorde du på den då?
Dragkrok kåkkar
Den här bilen var jag med och byggde på ca 5 veckor 2005 inför Elmia...tror det var 2005
Dock blev fronten som den blev...
Volvo slutade bygga snygga bilar nær dom la ner Amazonen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |