Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Är ingen volvoit och hade inte en aning om vad Y286 var innan jag rådfrågade google.. :)

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Beslutsångest... Banhoj VS behålla R1an och køra bana me den. Før nackdelar? Øvertala mig nu :D

Nackdel med att göra din till banhoj är att det kosta en slant du aldrig får tillbaka,fördel du vet vad du har.
Men om du får upp lite fart blir din väldigt snart för gammal , dålig dämpning som har x antal år på nacken den kommer du behöva byta.

Köp en reggad banhoj sätt på lampor kör både bana och gata om du vill.
Köp ingen oreggad gammal hoj dom är mycket svår sålda, blir moment 22 när dom kommer till åldern.

Bana är skoj:):tummenupp

Ja när drar säsongen igång för bankörning ungefär? Lätt att man är på när det är dags!:)
Kan inte tiden bara flyga fram så våren kommer snart...

Förrsten apropå att spendera pengar så har jag investerat i en gammal Y286 nere på Volvobil nu med!:yoparty Har du fyndat nått där?

För-sesongträning brukar gå av stapeln i mitten av April på A-torp
Gälleråsen brukar också vara i dom faggorna men lite långt dit kanske;).

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Tsss... okej att jag snart e 28 men tantig!?!?:ajjabajja :fatta!
Ja...jag vet!!!
Du är en räserpuma... :tuttar

Ojoj du skulle bara veta, en annan har ju pimpat tråkiga bilar förr och kan nog med rätt så enkla medel göra det igen,
Men att "pimpa" en volvo är ju ba sååå 2005! :mattias

innan du vet ordet av kommer det susa förbi en fet svart gangsta Y286 utanför PV-porten med däckskrik och då är inte ordet tantig(eller gubbig) det första du kommer tänka på..!:tuttar :D
Nä, det kommer nog vara vakten som kommer springandes med batongen i högsta hugg efter blondinen som kliver ur bilen...som sedan frågar om allt gick bra iom att bilen ser helt förstörd ut :tungan

Nu ska jag nog också dra mig hemåt, är ju en bit att åka från detta snöiga Hällered!
Peace out

Ta inte med dig nån snö till götet!!!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Spongebob är ju rätt bra ändå :hihi

[YOUTUBE-ID]w5MlxoW1JSY[/YOUTUBE-ID]

Men dagens bilmodeller volvo har är faktiskt fina!

Volvo´s "think outside the box" är eftergångaren till "look like a box" :D

Måste faktiskt hålla med om att de nya ser rätt bra ut :)

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Ja...jag vet!!!
Du är en räserpuma... :tuttar

Men att "pimpa" en volvo är ju ba sååå 2005! :mattias

Nä, det kommer nog vara vakten som kommer springandes med batongen i högsta hugg efter blondinen som kliver ur bilen...som sedan frågar om allt gick bra iom att bilen ser helt förstörd ut :tungan

Ta inte med dig nån snö till götet!!!

Haha! Sicken underhållande morgon-lektyr man fick sig idag då! Aja, det blir nog bra med "stylingen" av gubb-bilen..!:D Lite har man vuxit ifrån det där faktiskt. Huvudsaken är att jag har nått att dra hästarna med och dragkrok var ett av få kriterier vid bilköpet. En C30 med färganpassat sportpaket hade varit mer i min smak men behövde som sagt en bruksbil.
Har 18" Pegasus liggandes som nog kan åka på nu, sen 20" till våren. Tonade rutor, sänkning, och nedlackning av trösklar och spoilers är det enda det blir.

Apropå snön här på Hällered igår så blev det "snö-stopp" för körning på banan tillochmed, när jag åkte hem räckte det att komma ur på motorvägen vid Bollebygd så regnade det igen. Idag är det åter regn... :(

Att pimpa en Volvo är väl ändå som att sminka en gris? ;)

Inte den tonen nu tack! :ajjabajja

Hällered och snö, de låter som en kul kombo :yoparty

Snö och Hällered = ingen bra kombination nej. Ingen provkörning här blir utförd, står lixom stilla. Känner du till Hällered nått?
Här e en liten movie för intresserade:
http://www.youtube.com/watch?v=JuQupaoXQe0

Last edited:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Snö och Hällered = ingen bra kombination nej. Ingen provkörning här blir utförd, står lixom stilla. Känner du till Hällered nått?
Här e en liten movie för intresserade:
http://www.youtube.com/watch?v=JuQupaoXQe0

Har varit där och kört lite tester under mina sommarjobb på 3P för några år sen...
"Måste" ju ha vettiga data att testa sin mjukvara med. :gnissla

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Haha! Sicken underhållande morgon-lektyr man fick sig idag då! Aja, det blir nog bra med "stylingen" av gubb-bilen..!:D Lite har man vuxit ifrån det där faktiskt. Huvudsaken är att jag har nått att dra hästarna med och dragkrok var ett av få kriterier vid bilköpet. En C30 med färganpassat sportpaket hade varit mer i min smak men behövde som sagt en bruksbil.
Har 18" Pegasus liggandes som nog kan åka på nu, sen 20" till våren. Tonade rutor, sänkning, och nedlackning av trösklar och spoilers är det enda det blir.

Dragkrok kåkkar :yoparty

Den här bilen var jag med och byggde på ca 5 veckor 2005 inför Elmia...tror det var 2005 :va
Dock blev fronten som den blev...:rolleyes:

Bifogat

• 050511_customtjej_309.jpg
    050511_customtjej_309.jpg
    13.9 KB · Visningar: 33
  • image006.jpg
    image006.jpg
    45.6 KB · Visningar: 30
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Finns det någon VVS:are här som har lust att hjälpa mig att installera en bänkdiskmaskin?

Behöver byta blandare i köket bla...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...