Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök... :hihi

Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)
Men vad sägs om en "JULÖL" :öl den 27e? jag åker hem igen den 28e :(

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Haha, ne det va ju evigheter sen.. när du hade skaffat ny mobil och helt plötsligt gått upp i rök... :hihi

Fan jag saknar dessa ölkvällarna, Kan vi inte ta en reuoinion när jag kommer hem i jul, och dricka öl på nån krog/pub?? (Jag lägger dock in veto på att vi inte går till just Rockbaren.....)

Hade gärna hakat på på det men jag är i Belgien då...

Rockbaren är ju ett måste!! :mattias

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Aaah, nu minns jag! Att de va så där berodde på lite andra saker som hade hänt också. Jag brukar vara lite mer "pigg" än så :)

27e passar mig fint. :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

Rockbaren är ett skitbra ställe, jag kommer tyvärr ändå inte kunna uppskatta det på ett par år frammöver.... Jag va där när jag fick beskedet om Fabbe och Nino :(

Så vi väljer en annan pub :)

Aaah, nu minns jag! Att de va så där berodde på lite andra saker som hade hänt också. Jag brukar vara lite mer "pigg" än så :)

27e passar mig fint. :)

Gött :banana: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky :gnissla Några andra bra förslag?
:)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Gött :banana: Vart ska vi då??? Babar har ju vart en klassiker med, men det är inte så mycket rock där... och jag är inge förtjust i sticky :gnissla Några andra bra förslag?
:)

Dancing Dingo är bra ställe med bra musik tycker jag.
Litet ställe dock så risken är väl att det är full iom lönehelg och jul om inte alla har supit sönder sig på juldagen. Men är man där tidigt så är de säkert inga problem :)
Annars finns ju Excet och Nivå med..

Banger :tungan
Ta det lugnt i Belgien detta nyår! :mattias

Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Wtf homes?!? Wtf-ing f?!?
Jag vill bara rösta på Hellacopters till Guldmicken men tvingas ta ställning till killen som kan prata med hästar och H. Helvetesström etc.

Wtf-ing f?!? F-this!!
Jag ville bara rösta på Hellsongs som årets visa/folkmusik och Hellacopters som årets grupp men sista dagen för grammis var igår.

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...