Men vare sig HCJ eller Flying Eagle säger mig eller Eniro ngt. Was ist das??
http://www.backaplan.se/hittahar.html
Vad tyst det är här idag...
Var på jobbet redan halv 7 så idag kan man sluta tidigt!
Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig
Är du från landet eller??
Igår var jag och tränade för första gången på flera veckor. Det har varit semester och magsjuka och arbetsresor… Jag orkade nästan inte någonting, det var värre än vanligt. Även om jag bara använt stången (var på pump) så hade jag antagligen knappt orkat med den! Idag har jag träningsvärk och är snorig
Jag var på jobbet 07:30 så jag sticker 13:00
Idag ska det även köpas julklapp till mig själv i form av en 42" eller större Lcd TV
Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker. Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!
Jag hade tyckt att det va bra om du bara använder stången
Berätta gärna mer om tvn sen. Var du köpte, hur mycket, vilken modell, varför osv.
Tack tack
Helt livsfarligt o träna när man börjar bli dålig! Jag kände i förrgår att jag börjat torrhosta lite men kände mig OK för övrigt så jag körde på ett härligt benpass (hatar det) med massa utfall osv.. Vaknade sen samma natt med feberfrossa och höll på att harkla ihjäl mig, nu har jag legat hemma i nästan två dagar med träninsgvärk, feber och hostattacker. Nu har jag dyrt och heligt lovat mig själv att inte träna om man känner minsta tendens till okryhet! Samtidigt som man undrar ifall det kanske hade brutit ut ÄVEN om man inte hade tränat...?!
Nån mer än jag som ska på Whitesnake ikväll?
SWEDEN ROCK FESTIVAL biljett för 4 dagar inhandlad!!!
Lever Lita Ford? Trodde hon dött rock-döden. Hon måste ju vara 50-60 år.
Körde hem min reparerade R6a från Mölndal idag. Var den mest obehagliga turen på länge. Efter två månaders frånvaro och några veckors motardkörande i kroppen verkar all rutin gällande framförande av sporthoj försvunnit. Sittställningen kändes skitkonstig och det gick trögt att svänga..
Vänjer man sig så snabbt eller? Aja, den får stå över vintern så får jag rosta av mig på landsvägarna till våren.
Har du fixat garageplats till den?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |