Spamtråd M+S

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Var bara mig det var fel på :näsblod

Läcker var den :tummenupp
Du verkar ha smak, så det kanske finns hopp om en läcker S80 ändå :tungan

:D Nja jag har tappat hoppet på att om man överhuvudtaget orkar jobba sig på den. Är inte lika motiverad nu som för 10 år sen... Huuh! 10 år sen! Vad gammal jag känner mig nu...:jisses
Har bara hojtänk i skallen nuförtiden. En helt ny värld som öppnat sig och som är så mycket intressantare!:yoparty
Klarade MC-teorin nu förra veckan så bara uppkörningen kvar nu..! Vilket iofs är inte så "bara"....

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:D Nja jag har tappat hoppet på att om man överhuvudtaget orkar jobba sig på den. Är inte lika motiverad nu som för 10 år sen... Huuh! 10 år sen! Vad gammal jag känner mig nu...:jisses
Har bara hojtänk i skallen nuförtiden. En helt ny värld som öppnat sig och som är så mycket intressantare!:yoparty
Klarade MC-teorin nu förra veckan så bara uppkörningen kvar nu..! Vilket iofs är inte så "bara"....

Helt rätt! :D
Uppkörningen tyckte jag var det lätta, jobbigare att komma ihåg en massa teori som känns så självklart när man väl är i trafiken.

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Helt rätt! :D
Uppkörningen tyckte jag var det lätta, jobbigare att komma ihåg en massa teori som känns så självklart när man väl är i trafiken.

Kan nog bara vara så att jag har dåliga erfarenheter då jag för 5 år sen fick för mig ganska så på hösten att jag skulle ta MC-kort fort som fan innan vintern kom och övningskörde typ3-4 ggr och sen körde upp på en lånad gammal hoj från -76 tror jag den var... Hursomhelst var jag så dåligt förberedd att jag la hojjen 2 ggr, ena vid garage-vändningarna (tror det var i högersväng)samma på kon-banan när man skulle svänga längst upp... :gnissla
Nich gut! Uppkörningsgubben tyckte jag skulle komma tebax till våren igen efter jag tränat upp balansen men då hann intresset rinna ut i sanden tyvärr.

Ibland gör jag impulsiva grejer som detta och även om jag vet att jag kommer vara långt bättre förberedd denna gången så sitter det långt bak i skallen att man en gång misslyckats.... Men men. Denna gången SKA det gå!!

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Vaknade 12:02 idag och kom till jobbet för en timme sen.
Nytt rekord i försovning?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_984453.e24 Skall man skänka en krona eller två till dom? :hihi
Inga dåliga summor de kräver. :)

Den senaste i raden av branscher som kräver ekonomiskt stöd är porrbranschen. Hustler med Larry Flynt i spetsen och Girls Gone Wilds Joe Francis vill ha 5 miljarder dollar, alltså drygt 38 miljarder kronor, till stöd för porrindustrin.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Det är ju sketakul att köra när det är snö! :)
Nej :mad:
http://www.e24.se/lifestyle/klacksparkar/artikel_984453.e24 Skall man skänka en krona eller två till dom? :hihi
Inga dåliga summor de kräver. :)

Den senaste i raden av branscher som kräver ekonomiskt stöd är porrbranschen. Hustler med Larry Flynt i spetsen och Girls Gone Wilds Joe Francis vill ha 5 miljarder dollar, alltså drygt 38 miljarder kronor, till stöd för porrindustrin.
Nej :mad:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hehe! 240 e fina grejer! Bifogar en bild på min 1:a ögonsten som jag på den tiden var så stolt över.. :gnissla Hade inte råd med både en vinter och sommarbil så vinterbilen fick gå året om! :yoparty

Den ser ju ut som en stylad S80 :D :D

Bifogat

• 240.JPG
    240.JPG
    41.9 KB · Visningar: 38

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Oj, hojdämparna är ju värda mer än bilen:tummenupp
Sen e det ju skönt att han har både insprutning och tre förknasar på med:D

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Hmm.. En kompis funderar på att köpa en cbr från 91. Första reggningen i sverige 2006 och då som en mc-skrot (bikepoint) som ägare. Har gått 3300 mil (på 18 år?) men ser bra ut. Pris för detta 25.500 spänn.

Inte köpa eller..?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...