Har ju tyværr inge dubbdæck. Men åker till Thailand om ett par veckor så jag får væl hyra nåt dær å køra en svængStick ut och kör så klart![]()
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Har ju tyværr inge dubbdæck. Men åker till Thailand om ett par veckor så jag får væl hyra nåt dær å køra en svængStick ut och kör så klart![]()
Projje e ju bara så nitti.![]()
Idag har jag varit i Växjö och Värnamo och Skillingaryd och Vaggeryd och Jönköping![]()
Mycke ska en få se innan ögonen trillar ur![]()
Fina preemmackar i Värnamo, Skillingaryd och Vaggeryd. Kan jag varmt rekommendera![]()
Stor Tv och PS3 is the shit!
Känns inte projektor lite '90-tal?![]()
Tror du detLite yrkesskadad lr?![]()
Nä de känns 2009
Gött å slippa tvn tycker jag...
Tror du det
Fiffan! Jag är hård i magen![]()
Ätit för mycket fibrer?
Tror det är all keso som spökar kanske, eller så är det groddarna. Något är det iaf... Ska återgå till sirapslimpa med hushållsost istället så kanske det ordnar upp sig?
Tror det är all keso som spökar kanske, eller så är det groddarna. Något är det iaf... Ska återgå till sirapslimpa med hushållsost istället så kanske det ordnar upp sig?
Fernet funkar finfint för magproblem!
Fixade mina magproblem under sweden rock veckan![]()
Fernet..![]()
![]()
![]()
Druckit det en gång, ALDRIG mer! Hur kan någon vara så elak att ta fram sån djävulskt hemsk dryck?![]()
Fernet..![]()
![]()
![]()
Druckit det en gång, ALDRIG mer! Hur kan någon vara så elak att ta fram sån djävulskt hemsk dryck?![]()
Personligen tycker jag Fernet är rena hallonsaften i jämförelse med Absint som är förfärligt, dock rätt kul att bjuda sina vänner på..!![]()
Personligen tycker jag Fernet är rena hallonsaften i jämförelse med Absint som är förfärligt, dock rätt kul att bjuda sina vänner på..!![]()
Absint är ju gott ju. Fernet smakar ju som rakvatten med kaustiksoda i.
Underbart ju!
Perfekt som återställare eller om man är lite krasslig i kistan![]()
På campingen under sweden rock veckan springer fernetmannen runt o bjuder på fernet under småtimmarn
Tjejen har smak![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand