Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tecken på att du börjar bli gammal är att du inte vill gå på krogen för det är så hög ljudnivå så du inte kan ha en seriös konversation och du blir trött i öronen av all dunka-dunka musik.

Där är du inte än.:hihi
haha, men det är fan nära, det är liksom omöjligt att i Norge föra en normal konversation på krogen, dels för ljudnivån och som om inte det vore nog, så "snakker di rart" Hur fan ska jag veta vad de menar?? :va

:hemlängtan: :riktiggöteborgsfestsugen:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Är du en sån där deltidare eller?

Med köttbullar ja! :tummenupp
Idag har jag bara käkat pommes... först brände jag en plåt, och jäääävlar va hungrig jag va redan då, snacka om hög irritationsnivå att behöva vänta 25 minuter till.....

Nu är snart allt packat :) jag är redo :banana

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Last edited:

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Jepp det har vi, salladsbaren är något jag undviker som pesten :)

Idag blev det köttbullar o mos :drool

Det var OK innan (i förhållande till priset) men sen höjde dom en massa, så att pröjsa typ 60 spänn för lite kanin-käk o sen knappt bli mätt på skiten känns la sådär…:tummenner
Hittade sushi hos lokala tjorren här som faktiskt var helt OK, trots att jag bara testat rå fisk 3 ggr tidigare… kan nog bli att man kanske tillochmed fastnar för sånt käk nån gång i framtiden. När man är så chock-hungrig som jag var går nog iofs i stort sett allt ner. Vissa säger att det är nyttigt med sushi och det borde det nog vara tycker man…. Lite småläskigt att äta bara + dom j-vla svårmanövrerade pinnarna då förståss...

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Det var OK innan (i förhållande till priset) men sen höjde dom en massa, så att pröjsa typ 60 spänn för lite kanin-käk o sen knappt bli mätt på skiten känns la sådär…:tummenner
Hittade sushi hos lokala tjorren här som faktiskt var helt OK, trots att jag bara testat rå fisk 3 ggr tidigare… kan nog bli att man kanske tillochmed fastnar för sånt käk nån gång i framtiden. När man är så chock-hungrig som jag var går nog iofs i stort sett allt ner. Vissa säger att det är nyttigt med sushi och det borde det nog vara tycker man…. Lite småläskigt att äta bara + dom j-vla svårmanövrerade pinnarna då förståss...

Sushi är rena rama hälsokosten, plus att man blir intelligent av att äta med pinnar. :) Hade det funnits ett sushihak där jag jobbar nu hade jag käkat där en gång i veckan, minst. Men det finns det inte. :gråta

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Brammis är en helt ny förmåga på sh. Han sitter i rummet brevid mig på jobbet. I höstas lurade jag på honom Almings gamla cb400. Säg välkommen till honom om ni vill. Han skriver just nu en tråd i "Jag är ny"-forumet.

Är du en sån där deltidare eller?

Haha, näe, men jag har såkul på jobbet att tiden går så oerhört fort.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Brammis är en helt ny förmåga på sh. Han sitter i rummet brevid mig på jobbet. I höstas lurade jag på honom Almings gamla cb400. Säg välkommen till honom om ni vill. Han skriver just nu en tråd i "Jag är ny"-forumet.

Haha, näe, men jag har såkul på jobbet att tiden går så oerhört fort.
Är du i porrbutiken? :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Sushi är rätt gott ja :tummenupp
Brukar käka det med jämna mellanrum för att få i mig fisk, ska ju tydligen vara nyttigt... Orkar aldrig köpa och göra iordning fisk på annat vis :lat

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Få brev från ARN med bra besked är alltid kul!
Kanske ska åka trajja kommande säsong ändå :hojsmilie

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...