Ja äntligen! Tråkigt att man är på dieten bara... Så det får bli salladsbuffén idag...![]()
Usch, salladsbuffe blir man ju inte mätt på
Ja äntligen! Tråkigt att man är på dieten bara... Så det får bli salladsbuffén idag...![]()
Usch, salladsbuffe blir man ju inte mätt på![]()
haha, men det är fan nära, det är liksom omöjligt att i Norge föra en normal konversation på krogen, dels för ljudnivån och som om inte det vore nog, så "snakker di rart" Hur fan ska jag veta vad de menar??Tecken på att du börjar bli gammal är att du inte vill gå på krogen för det är så hög ljudnivå så du inte kan ha en seriös konversation och du blir trött i öronen av all dunka-dunka musik.
Där är du inte än.![]()
Direkt från Bilder & Filmer-forumet:
http://www.youtube.com/watch?v=plAFaA3qar4&feature=related
Jag tyckte den var lite småkul i alla fall.![]()
Nä det är just det...Har ni oxå Sodexho-käk på LV eller?
HälsokurJepp det har vi, salladsbaren är något jag undviker som pesten![]()
Idag blev det köttbullar o mos![]()
Snart dags att åkahem igen!
![]()
Går ej bilen, går hojen.
Hälsokur![]()
Idag har jag bara käkat pommes... först brände jag en plåt, och jäääävlar va hungrig jag va redan då, snacka om hög irritationsnivå att behöva vänta 25 minuter till.....Är du en sån där deltidare eller?
Med köttbullar ja!![]()
Vart å snyltat pasta i bamba?
Ja, men nu jädrar blir du smal ska du seSmittar det tro?
![]()
Jepp det har vi, salladsbaren är något jag undviker som pesten![]()
Idag blev det köttbullar o mos![]()
Nej det skulle jag inte vilja påstå....Pasta i bamba? Nu hänger jag inte med
Ja, kanske så ja skall göra för att minska i vikt. Man är väl inte bulimiker bara för att man spyr någon gång i veckan.![]()
Det var OK innan (i förhållande till priset) men sen höjde dom en massa, så att pröjsa typ 60 spänn för lite kanin-käk o sen knappt bli mätt på skiten känns la sådär…![]()
Hittade sushi hos lokala tjorren här som faktiskt var helt OK, trots att jag bara testat rå fisk 3 ggr tidigare… kan nog bli att man kanske tillochmed fastnar för sånt käk nån gång i framtiden. När man är så chock-hungrig som jag var går nog iofs i stort sett allt ner. Vissa säger att det är nyttigt med sushi och det borde det nog vara tycker man…. Lite småläskigt att äta bara + dom j-vla svårmanövrerade pinnarna då förståss...
Är du en sån där deltidare eller?
Är du i porrbutiken?Brammis är en helt ny förmåga på sh. Han sitter i rummet brevid mig på jobbet. I höstas lurade jag på honom Almings gamla cb400. Säg välkommen till honom om ni vill. Han skriver just nu en tråd i "Jag är ny"-forumet.
Haha, näe, men jag har såkul på jobbet att tiden går så oerhört fort.
Det var OK innan (i förhållande till priset) men sen höjde dom en massa, så att pröjsa typ 60 spänn för lite kanin-käk o sen knappt bli mätt på skiten känns la sådär…![]()
Hittade sushi hos lokala tjorren här som faktiskt var helt OK, trots att jag bara testat rå fisk 3 ggr tidigare… kan nog bli att man kanske tillochmed fastnar för sånt käk nån gång i framtiden. När man är så chock-hungrig som jag var går nog iofs i stort sett allt ner. Vissa säger att det är nyttigt med sushi och det borde det nog vara tycker man…. Lite småläskigt att äta bara + dom j-vla svårmanövrerade pinnarna då förståss...
Få brev från ARN med bra besked är alltid kul!
Kanske ska åka trajja kommande säsong ändå![]()
Vad säger dom?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand