Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
När jag frågar förskingringsbolaget säger de såhär: Att ha min hoj i ett garage på annat ställe än min hemadress är 4k dyrare än att ha den i ett garage hemma på min adress. Logiskt? Nej. Är garage långt bort, säg i ditt garage, farligare? Inte så värst va... Så, om jag har hojen i ditt garage kostar det 4000:- mer per år. Bra skit!

Bygg ett garage hemma där du bor.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Hahaha, jag dööör, älskar den här mongo bilden från en träff med PSC (Peugeot Sport Club) från en träff för något år sedan. Tävlingen går ut på att få ner gummisnodden:

Bifogat

• Copy of Peuegot Mongo Club.jpg
    Copy of Peuegot Mongo Club.jpg
    212.9 KB · Visningar: 47

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
När jag frågar förskingringsbolaget säger de såhär: Att ha min hoj i ett garage på annat ställe än min hemadress är 4k dyrare än att ha den i ett garage hemma på min adress. Logiskt? Nej. Är garage långt bort, säg i ditt garage, farligare? Inte så värst va... Så, om jag har hojen i ditt garage kostar det 4000:- mer per år. Bra skit!

Om du nu säger att du ska ha den på din adress men "råkar" ha den i ditt garage när den blir stulen pga att du var där o hälsade på. Hur mkt höjs då självrisken. Kanske går det jämnt upp??

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Det bara knull-strular på jobbet hela tiden. :huvet Det har varit kaos i flera veckor känns det som.Trött är jag med och gnällig. :gnissla Ber man folk att förstå att jag inte kan ha mer än 4 prio 1 så blir dom sura. :mad: Det är iallafall tur att man får jobba övertid obehindrat så man hinner med allt.:näsblod

Snart är det helg.:Bugar Då blire bira:banana

Fan vad gnällit inlägget blev. Men jag blev lite gladare av att skriva det.

Här är orsaken till varför Piratebay startades.
http://www.svenskbladet.se/politik/index.php?alias=skaggavund_bakom_piratebay.html

Det kunde ingen lista ut precis.

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Idag kom min bakram och sving med tillhörande dämpare. Som grädden på moset hör jag glassbilen utanför :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy