Spamtråd M+S

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Fan va semlor jag ska käka idag... Hoppas att varje kund jag kommer till bjuder på semla :drool

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fick precis reda på att jag ska på kurs 8-16 :zpy

Du, spara en plats till en semla ikväll!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fick precis reda på att jag ska på kurs 8-16 :zpy

Du, spara en plats till en semla ikväll!

:jisses Fy fan va tråkigt det låter...
;) Klart att jag sparar en plats för en semla :krama

Bah, Get a room :arsele

Hittade den här låten (på radion :rolleyes:) igår på väg hem från gymmet. Och spelar man den riktigt riktigt högt och med bra bas, så blir den rätt go! Nu pratar vi bas, som känns, typ i bilsätet :hihi

Undrar om morsan fick en chock när hon satte sig i bilen imorse... jag tror inte jag sänkte :va :hihi

http://www.youtube.com/watch?v=bap-oZI-Grc

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fan va gött med sovmorgon imorse! :)

Flextid is tha shit!

Du har nog gjort något fel...
är det inte det översta textfältet på högersida av klippet man ska kopiera?

jag gör om, gör rätt :)

Det fick bli en länk, fatta inte hur det där med "youtube" ikonen funkar :va det borde ju bara va att klicka på den, och klistra in "länken" däremellan... men det funkar inte när jag gör det :va

Jaja, skitsamma :)

Last edited:

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Bah, Get a room :arsele

Hittade den här låten (på radion :rolleyes:) igår på väg hem från gymmet. Och spelar man den riktigt riktigt högt och med bra bas, så blir den rätt go! Nu pratar vi bas, som känns, typ i bilsätet :hihi

Undrar om morsan fick en chock när hon satte sig i bilen imorse... jag tror inte jag sänkte :va :hihi

http://www.youtube.com/watch?v=bap-oZI-Grc

Lyssnade på låten igår kväll när jag drack te. Och spelar man den riktigt riktigt lågt med ingen bas, så blir den mindre störande! Nu pratar vi tystnad som är som juv musik för öronen :hihi

Nån mer som skall på Judas på Söndag..... :va

hur sjuttsingen blir man av med silverfiskar? :domärväldigtäckligaenligtmitttyckande

Hade också silverfiskar som husdjur förut... :mad:
Fick några "snip Myrdosa" av fastighetsägaren och dom försvann. :)
Man skall sätta dosan där det är fuktigt.

Lycka till.

Jonas

http://www.pharmaxim.com/pharmaxim_..._produkter/snip_myrdosa/snip_myrdosa_info.htm

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Lyssnade på låten igår kväll när jag drack te. Och spelar man den riktigt riktigt lågt med ingen bas, så blir den mindre störande! Nu pratar vi tystnad som är som juv musik för öronen :hihi

Nån mer som skall på Judas på Söndag..... :va

Hade också silverfiskar som husdjur förut... :mad:
Fick några "snip Myrdosa" av fastighetsägaren och dom försvann. :)
Man skall sätta dosan där det är fuktigt.

Lycka till.

Jonas

http://www.pharmaxim.com/pharmaxim_..._produkter/snip_myrdosa/snip_myrdosa_info.htm
haha, jaja... :)

Paser och de andra ska väl dit? Dem hade en lång diskussion om det i tråden igår vill jag minnas :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag gjorde just ett personlighetstest på match.com :) och jävlar vad det stämmer mycket av det....

Du är en LEDARE/äventyrare

Du söker utmaningar i ditt liv. Du är en modig, hårdhudad, självständig och orädd filosof som gillar att fundera på idéer och problem ordentligt innan du tar ett beslut. Du har lätt för att fokusera och är uthållig, systematisk och skicklig när du håller på med dina intressen eller eftersträvar dina mål.

Du är självsäker och du uppskattar de möjligheter du ges när du arbetar hårt.

Du har mycket energi, tänker snabbt, tar beslut fortare än andra och ogillar onödiga regler. Du har även ett rationellt förhållningssätt till andra människor, saker och idéer.

Du gillar inte att småprata och därmed tycker du inte att det finns någon anledning till att stå och tala med människor du inte har något gemensamt med. Du söker dig istället till män och kvinnor som kan utmana ditt snabba intellekt och som är rappa i sina kommentarer.

Du är okonventionell i dina attityder och värderingar och du kan anses oförskämd. Du gillar spontana människor och du är en spännande, mycket drivande och krävande vän och kollega.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Jasså det var där du höll hus! Vi saknade dig på mötet i PVH idag... Inga på el alls var det här juh!

Jag blev extrainsatt istället för en kille som var magsjuk. Var riktigt intressant, om hybridbilar :) Hoppas dagen går lika fort imorgon. Grymt lyxigt med både fika och lunch men jag antar att den inte ens nästan var gratis...

Declinade mötet och skrev att jag skulle på kurs, hoppades på att Sara skulle gå :gnissla

haha, jaja... :)

Paser och de andra ska väl dit? Dem hade en lång diskussion om det i tråden igår vill jag minnas :)

Japp japp! :tummenupp

Nu ska jag gå och se om blodbussen är där så att jag kan ge blod för första gången :tuttar

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...