Spamtråd M+S

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Disk, tvätt, damm och pile-management på bord & bänkar. Uj uj uj, sett sånt jävla kaos (hur är det tänkt).

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Norge måste vara europas sista öststatsland! Det är ju smått omöjligt att få nåt gjort här! Jag har försökt betala hyran i två dagar, ränt runt på en massa banker, pratat med bostadsbolaget (Naturbetong AS).:huvet

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
haha, har 3år gammal restskatt från norge jag inte kan betala för när man väl får tag på detdär likningskontoret fattar dem inte va IBAN nummer är :)

sista soviet-staten kallas det ju :D

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Du får 1 pluspoäng:pannkyss

:bockarochbugar :tihihi

På fredagar ska man vila upp sig så man orkar med att köra hoj hela lördagen :mattias

Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

:go´natt

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nej på lördag ska man åka buss till Oxford och kolla på coooola universitet(kan man söka via studera.nu?:rolleyes: ), käka indiskt som smakar skosula, svepa en pint på puben och sedan rusa genom byn till hembussen igen :heltslutochvillbaraspy

Dom har jag redan varit kollat på, kollade några i Camebridge med. Det slutade med högskolan i Halmstad.:D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Det är minsann inga små problem man kan stöta på en söndag som denna.

Kylen är lixom helt full. Och det är INTE av öl och sprit. Jösses, hur löser man sånna problem när man är mätt?
Är man full är det inget problem att dricka öl... men nu!? :va

Ett sånt jävla kaos!

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa

Bifogat

• Copy of IMAGE_049.jpg
    Copy of IMAGE_049.jpg
    219.3 KB · Visningar: 43
  • Copy of IMAGE_051.jpg
    Copy of IMAGE_051.jpg
    144.7 KB · Visningar: 32

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Värsta godisaffären man hitta i gamlestan :yoparty
Hittade bl.a WHAM där, skitgod cola-liknade godis som jag åt mkt som liten men haft svårt att hitta på senare tid.. Nu köpte jag på mig en bunt. Tryckt i mig en del så fick kramp i käken. Snart blir de att försöka trycka i sig lite fler.
Fan va gott :hoppa

Den gamla preem-macken eller? Såg att det skulle öppna nåt där. Farligt farligt, jag passerar där varje dag :gnissla

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati