Spamtråd M+S

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
Super Duke
Vet inte vad vägarna heter men från honda kan du ju köra innervägen till mcdonalds, över vägen och köra innvervägen förbi yamahacenter sen höger vid rondellen och följa innervägen mot ikea. Sväng över e6 strax efter golfbanan och följ vägen till och förbi lindome. Kör du sedan stora vägen tillbax har du kört ca 4 mil och det har tagit dig ca 20 minuter i hygglig fart.

Den vägen körde jag i höstas när jag tog oskulden från deras nya cb1000r :)

Tror det blev nåt sånt vi körde, jag har lokalkännedom som en skadeskjuten kräfta så farsan fick köra först. Ska ta å testa din väg om det blir nån mer sväng, så tack för tipset!

Tänkte testa 09:ans blade med den va det punka på :gråta

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Nä, den svullna kuken lovar tider men håller inget. Han ska få höra ett och annat imorgon.

Det är väl ok om man hör av sig om man kan komma, men att man måste jaga och man blir lovad nya tider hela tiden. Sånt passar inte en hård teknikCAD-slav som jag.

Hantverkare. :rolleyes:

Jag vill också kunna sköta mitt jobb på det sättet, det verkar väldigt avslappnat och stressfritt att bara kunna skita i avtalade tider.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Hantverkare. :rolleyes:

Jag vill också kunna sköta mitt jobb på det sättet, det verkar väldigt avslappnat och stressfritt att bara kunna skita i avtalade tider.

Jag har skällt ut honom och gett han EN chans till. Han ska se till att det står en murare hemma hos mig imorgon, för det är då jag är hemma.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag fick ju givietvis ringa upp muraren igen idag på eftermiddagen för han hade lovat att ÅERKOMMA PER TELEFON innan 15 idag.

På måndag ska jag ringa och boka ny tid som ligger låååångt fram i tiden och sedan ringa och påminna honom varje vecka.

Han kommer bli sååå trött på mig:D

Min plan är när/om han gör jobbet här hemma så ska jag sedan säga att jag ska bygga en ny tvätt stuga och behöver murar-hjälp.

Visar han då intresse, vilket han bör då sånt är deras typ av jobb, så ska jag be han rekomendera en bra murarfirma.:tummenupp

GILBERT

Apotekarn
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
EX:XT 600-00, ZX6R-98, ZX9R-00, Nuvarande Ducce 750 Sport. Sexy Edition.
Vore kul att va med där faktiskt. Tänk om mobilen hade vibrerat under körningen för ca 10 st av dom, åtminstone en hade tappat kollen i 3 sek som i sin tur hade smällt och skapat kaos. Tur att mobiltelefonen inte fanns då.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Idag har jag visat prov på extrema Tiger Woods-gener. Kerüm var jag!

Nu ska jag slappa bort resten av dygnet, tjockt najs brush.

blev du mörk under ögonen, eller har du provat golf?
Jag promenerade på albatross GK idag, utmed hål 11 för att ta lite bilder.
Kom hem med jackan fylld med bollar...

Nu kanske jag har tillräkligt många golfbollar så man kan börja spela igen :3freak

zlin

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
Kawa Er-6n -07
Visst gör det! Jag har dock inte intagit den ännu.... :gnissla

Hehe ok! får se om det blir en öl här iaf. Ska köra imorgon =)
Men efter körandet blir det grill och öl är tanken...

...klippning btw, får samla massa mod fort om jag ska hinna med klippning innan april e slut! Första frisörbesöket sen 2005 känns nödvändigt så trassliga som mina toppar är...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati