Spamtråd M+S

zlin

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
Kawa Er-6n -07
Veckans sista arbetsdag och vädret ska bli sol och 24°C, vad mer kan man önska sig?
Imorgon sägs det 25°C, ut och köra utan tvekan!

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Vilka här är det som ska köra med smc i Linköping på sön? Jag hade behövt hjälp med hemtransport. Hur gör ni?

Mvh

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Jag o Mark åker upp, tror dessvärre att vi inte har plats för en till hoj.

Gott, då ses vi där. Jag fick reda på det idag, därför är jag ute såhär i sista minuten. Jag vet inte om jag vågar chansa på att jag håller mig på hjulen och sen orkar köra hem på kvällen. Men det löser väl sig...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Gott, då ses vi där. Jag fick reda på det idag, därför är jag ute såhär i sista minuten. Jag vet inte om jag vågar chansa på att jag håller mig på hjulen och sen orkar köra hem på kvällen. Men det löser väl sig...

Om det är ett sånt släp som jag tror att det är så har vi fått på tre hojar förut. Dock bara motarder.

Ska du åka retta? Isf går det nog inte, motarderna står ju gärna och gnider sig mot varann när det är trångt.

Sandy

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2008
Kungsbacka (i en liten röd stuga med vita knutar)
Hoj
Suzuki GSX 400E -84 (tills vidare)
Hej! Jag har precis köpt min allra första mc :D Tyvärr så fattas ju det där viktiga kortet man måste ha, därför har jag börjat ta lite mc lektioner på bilskolan. Nu är det så att jag skulle behöva någon att mängdträna lite med så nu undrar jag om det kanske finns någon därute som kan tänka sig att bli handledare åt mig?

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
:) Nån som jobbar på besiktningen som kan ordna besiktning på min hoj imorn?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Hur viktigt är det med balansering av däck? Ska byta framdäck nu, är det bara att knata bort till den lokala däckkrängaren eller ska man ta sig tid och pengar och åka till nåt mer seriöst ställe? I så fall vart? Bakdäcket har jag bytt ett par gånger men då har jag skippat det där.

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Va i helvete!

visst finns det blåsta människor, speciellt sånna som inte är uppväxta med internet och misstron på allt :)

men fattar fan inte hur i helvete banken kan låna ut en halv miljon till henne!

Går in på banken.
-Hej, jag behöver låna 500 000
-jaha, till vaddå?
-Jag har vunnit 2.5miljoner dollar men måste först betala in 500k för att kunna få ut pengarna
-jaha, grattis, skriv på här så får du ett lån

:3freak :3freak :3freak

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Hej! Jag har precis köpt min allra första mc :D Tyvärr så fattas ju det där viktiga kortet man måste ha, därför har jag börjat ta lite mc lektioner på bilskolan. Nu är det så att jag skulle behöva någon att mängdträna lite med så nu undrar jag om det kanske finns någon därute som kan tänka sig att bli handledare åt mig?

Hej, ett tips är att starta en ny tråd angående ovan här i gbg forumet. Tyvärr har jag inte haft kortet tillräckligt länge för att själv få köra med dig.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...