Spamtråd M+S

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!

Kan mycket möjlöigt vara en av anledningarna till att en sån liten butik håller sig fast på marknaden fortfarande.
De är väldigt trevliga och duktiga där.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Var på Kenneths MC för första gången idag (typ iaf, var där med far när jag var kring 12, men det räknas nog inte) och har inte fått ett så trevligt bemötande i någon av alla de andra butikerna i Göteborgsområdet. All ära för ett ödmjukt, hjälpsamt och trevligt bemötande!

kan inte annat än instämma. älskar det stället.

Monstar

Brumm brumm...
Gick med
22 Apr 2009
Hoj
M600, 748BP

Bara trevliga bemötanden .....:tummenupp

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Nu har jag spammat i RR-tråden, Köp&Sälj och Racingworld/Trackworld-tråden om platsen på Kinnekulle imorrn. Eftersom ingen nappat så testar jag o spamma lite till o spamtråden.

Ingen som vill köra på Kinnekulle imorrn 17/5? Jag har en plats i mellangruppen (gatreggat) som jag inte kan använda...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Nu har jag spammat i RR-tråden, Köp&Sälj och Racingworld/Trackworld-tråden om platsen på Kinnekulle imorrn. Eftersom ingen nappat så testar jag o spamma lite till o spamtråden.

Ingen som vill köra på Kinnekulle imorrn 17/5? Jag har en plats i mellangruppen (gatreggat) som jag inte kan använda...
Vill och vill... :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag jobbar stenhårt på att få min mustasch att växa. Har hört att tysk öl är det enda som gäller.

Om jag nu kontrar med att (efter ha druckit ett gäng tyska öl) dricka lite italienskt Lambrusca-vin, kommer jag att tappa muschen då?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Alltså. Jag är helt övertygad att det är såhär:

När gud delade ut människor i världen så satte han hälften män och hälften kvinnor i var land. AV dessa var hälften vackra och hälften fula.

Till slut var det bara tre länder kvar, Tyskland, Norge och Holland.

Gud började då med männen i tyskland, eftersom det inte fanns några kvinnor i landet än så började männen spela fotboll. Detta tyckte gud var lite intressant så han ställde upp som dommare. I en lite knivig situation framför mål som gud inte riktigt såg så missade han en situation som egentligen borde ha gett straff.
När en spelare påpekade detta så svarade gud att han är gud och dömer som han vill.

Då blev tysken så arg att han sparkade gud på pungen.:huvet

Att sparka gud på pungen är självklart inget som går ostraffat förbi för gud blev så arg att han dumpade ALLA fula kvinnor i Tyskland och lät Holland och Norge få alla söta tjejjer.:tuttar

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Alltså. Jag är helt övertygad att det är såhär:

När gud delade ut människor i världen så satte han hälften män och hälften kvinnor i var land. AV dessa var hälften vackra och hälften fula.

Till slut var det bara tre länder kvar, Tyskland, Norge och Holland.

Gud började då med männen i tyskland, eftersom det inte fanns några kvinnor i landet än så började männen spela fotboll. Detta tyckte gud var lite intressant så han ställde upp som dommare. I en lite knivig situation framför mål som gud inte riktigt såg så missade han en situation som egentligen borde ha gett straff.
När en spelare påpekade detta så svarade gud att han är gud och dömer som han vill.

Då blev tysken så arg att han sparkade gud på pungen.:huvet

Att sparka gud på pungen är självklart inget som går ostraffat förbi för gud blev så arg att han dumpade ALLA fula kvinnor i Tyskland och lät Holland och Norge få alla söta tjejjer.:tuttar

Ord! :)

kan inte varit billigt att producera en dryga 9minuter lång instruktionsfilm på den tiden...
På den tiden var det inte farligt att köra utan bälte heller, eftersom man kunde ta emot sig vid krock :tummenupp

Men det var ändock bättre förr. Ju förr dess bättre.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...