Spamtråd M+S

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fiffan vilken sunkig dag :mad:

Blev väckt på tok för tidigt redan 08.00 av en marscherande orkester utanför fönstret, eller så drömde jag. Arj vart jag iaf, och det är just vad som räknas :mad: Kunde inte riktigt sova ordentligt sen och klev upp innan tio. Då såg jag att mitt förband hade blodat igenom igen. Tredje morgonen på raken, snart har jag inget blod kvar :eek:

Upp och ut i köket, äta frukost? Nej. Inget pålägg fanns, och inget annat vettigt heller. Gick på dass istället och där hade katten bajsat på golvet för att lådan inte var tömd. Missade precis pyramidbygget med foten när jag i tröttan stapplade in där. Najs, najs, kattabajs.

Nu ska jag knarka piller tills mamma kommer hem och tar hand om mig :gråta

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vilket par
[YOUTUBE-ID]ZHv3qO_Y8kk[/YOUTUBE-ID]

Grymt hopkok :yoparty

Blev väckt på tok för tidigt redan 08.00 av en marscherande orkester utanför fönstret, eller så drömde jag. Arj vart jag iaf, och det är just vad som räknas :mad: Kunde inte riktigt sova ordentligt sen och klev upp innan tio. Då såg jag att mitt förband hade blodat igenom igen. Tredje morgonen på raken, snart har jag inget blod kvar :eek:

Upp och ut i köket, äta frukost? Nej. Inget pålägg fanns, och inget annat vettigt heller. Gick på dass istället och där hade katten bajsat på golvet för att lådan inte var tömd. Missade precis pyramidbygget med foten när jag i tröttan stapplade in där. Najs, najs, kattabajs.

Uänn de going gätts taff de taff gätts goin ;)

Last edited:

666

Hatar höst/vinter
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K8

ja jobbigt var det med marscherande orkester utanför fönstret,
förband blodat igenom ? :va
vad har du hittat på nu då ?

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
118118 "få svar på vad som helst" är sämst!
Skickade frågan, hur stor är Sveriges area exkl, sjöar, vattendrag och öar.
Skickade det igår kväll, och då fick jag ett sms tillbaka där det stod "för tillfället har vi mycket att göra, då vår nya funktion är så populär, men vi behandlar din fråga så fort som möjligt" (med andra ord, Pelle som sitter på googel/wikipedia och söker frenetiskt)
19:- åt helvete :huvet haha:D

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Ja det va bra jobbat vill jag säga! Jag ska klä på mig bättre nästa gång så vi kan sitta längre :)

Men visst va det vackert där :) Fast det va finare när vi va där första gången på dagen när solen lyste ner genom träden ner på ån :)

Då ska man ligga i en gummibåt i ån och dricka bärs. Det är fint.:tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

:ligga

Söker en slampig peruk till imorgon... någon som har en att låna ut alt sälja??? :tuttar

Nä. Ska du på date? :hihi

Ja det va bra jobbat vill jag säga! Jag ska klä på mig bättre nästa gång så vi kan sitta längre :)

Men visst va det vackert där :) Fast det va finare när vi va där första gången på dagen när solen lyste ner genom träden ner på ån :)

Ja det var najs :)

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Söker en slampig peruk till imorgon... någon som har en att låna ut alt sälja??? :tuttar
Ja just det... du ringde ju mig igår... trodde fan att jag hade drömt det, men det va ju snudd på :hihi Jag sov ju fan när du prata med mig nästan....

Jag har fan en peruk med långt rött hår kom jag på...

Annars så har ju "bodega" eller Buttricks massor av sånt, och de är inte speciellt dyra heller :)

Ja, vi får åka en "båttur" i år! Jag missade ju den förra och ni verkar ha haft riktigt roligt på den!

Vi tar en senare i sommar, så får fröken Filippa vara med också :)

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...