dagens sanning
dagens sanning
Du kan sluta hoppas, det kommer aldrig att hända :Tänk på vad du säger! Det är fullt tillåtet att gifta sig/ ingå partnerskap med likakönade numera!
Skönt att jag redan har gift mig med en av motsatt kön.
Du saknar inte Göteborg alls va?Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.
Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?
Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.
Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?
Inte det minsta.Du saknar inte Göteborg alls va?
Alltid!.
.
.
.
<----Fint Göteborgsmotiv
.
.
.
.
<----Fint Göteborgsmotiv
Inte det minsta.
Fast det har varit en plan länge nog...
Alltid!
Har funderingar på ett sådant märke enbart, men man kanske ska kombinera?!
INGET är phetare än Civicen
Det blir en Saab 9-3.
Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?
Har inte turistbyrån eller nåt en vy med kranen,liseberg,sjöjungfryn osv, copy n´paste
Logan för Göteborg & Co?
Grattis till nytt jobb å tjenstebil, välkommen till stekarlivet
Vad ska du lura i folk?
Ny dag, nya utmaningar
4 skivor medtagna för att få dagen att gå; User, Scooter, Reo Speedwagon och Sabaton.
Gomorron
Vi e ju alltid först här...
Men du e otrolig som e på jobbet så tidigt...
Gomorron
83.145.43.242
Testa med https också, vet att det har funkat ibland. Eller så letar du upp ip-numret till sh och skriver in det i adressfältet istället.
Ni är underbara
Ni är underbara
Ha ha...
Ny dag, nya utmaningar
4 skivor medtagna för att få dagen att gå; User, Scooter, Reo Speedwagon och Sabaton.
Gomorron
Ni är underbara
Låter ju som om du skulle kunna jobba till 20:30 idag med då
Vi e ju alltid först här...
Men du e otrolig som e på jobbet så tidigt...
Gomorron
Ni är underbara
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |