Spamtråd M+S

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tänk på vad du säger! Det är fullt tillåtet att gifta sig/ ingå partnerskap med likakönade numera! :banana

Skönt att jag redan har gift mig med en av motsatt kön.
Du kan sluta hoppas, det kommer aldrig att hända :tungan:

Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?

Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.

Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?
Du saknar inte Göteborg alls va? :rolleyes:

Last edited:

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
.
.
.
.

<----Fint Göteborgsmotiv

Någon som har lite tips/inspiration på göteborgsmotiv/silhuettliknande typiska göteborgska/västkustsaker som skulle passa bra på en blek smal underarm i kombination med ett stenhårt ankare?

Ja, jag ska gadda mig såfort jag kommer hem, men vet inte riktigt hur jag vill att det ska bli. Har en idé i huvudet, dock svårt att översätta det hela till reality, så att säga.

Hörde om en bra studio i krokarna kring Kronhusbodarna, någon som vet nåt om den?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
.
.
.
.

<----Fint Göteborgsmotiv

Inte det minsta. :gnissla

Fast det har varit en plan länge nog...

Alltid!

Har funderingar på ett sådant märke enbart, men man kanske ska kombinera?!

Bah, det där fotbollsmärket tatuerat någonstans är väl rätt tacky skulle jag säga :gnissla

jag saknade också Göteborg, svinmycket, medan jag va i Oslo. Det är lika bra att ge upp och komma hem.. det går inte över ;)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nä, nu börjar det bli dax att ge upp för nu verkar min modell börja jobba sig :gnissla

Något att se fram emot att börja dagen med imorgon :trött

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
INGET är phetare än Civicen :mad:

Det blir en Saab 9-3.

Grattis till nytt jobb å tjenstebil, välkommen till stekarlivet :rolleyes:

Vad ska du lura i folk?

Har inte turistbyrån eller nåt en vy med kranen,liseberg,sjöjungfryn osv, copy n´paste :)

Last edited:

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R

Har inte turistbyrån eller nåt en vy med kranen,liseberg,sjöjungfryn osv, copy n´paste :)

Logan för Göteborg & Co? :)
890384_goteborg_co_infoga_infoglue.GIF

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ny dag, nya utmaningar :rolleyes:

4 skivor medtagna för att få dagen att gå; User, Scooter, Reo Speedwagon och Sabaton.

Gomorron :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...