VIDA jobbar jag inte med, men om du behöver fakta om CAN så finns det massor på nätet. Här t.ex.: http://www.kvaser.com/can/
Prova att Googla på "Controller Area Network" också.
Nu står KTM'en på Johans till slut.
Stod en svart ZX6R av nyare modell i beslagsburen också. Ingen som saknar?
Ska göra ett nytt försök att få loss KTM'en från polisens garage på lunchen. Fan vilket strul det har varit med det där. Skitmänniskor som inte han hålla fingrarna borta.
Grattis, eller vad man nu ska skriva
Vad tror du, blir den inlöst?
Då måste det alltså varit din R6:a som stod parkerad i närheten av polisen idag då vid lunchtid???
Kände igen hojen när jag cyklade förbi där.
JUDIT: Grattis till att du fått tillbaka din enstånka!
Uppdrag Granskning på SVT1 nu, om s.k. vansinnesfärder på motorcykel.
för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studeeeenteeeeeen!!!! Fy fan va jag är bra
Grattis som fan! Nu är det ett år sen jag tog den... fyfan... det går bara utförFÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN!!!! FY FAN VA JAG ÄR BRA
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN!!!! FY FAN VA JAG ÄR BRA
Grattis! Nu är du arbetslösFÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN!!!! FY FAN VA JAG ÄR BRA
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEEEEEEN!!!! FY FAN VA JAG ÄR BRA
attans, jag som va sugen annars
Gomorron Har du försovit dig Jessan?
Ah, jag står framför datorn rätt ofta iof, men vi är ju två st som jobbar så det kanske inte är jag varje gångHaha jag kan svänga förbi salongen påväg till jobbet nån dag om du ändå vill prova Åker förbi där varje dag men nu har det ju mest varit bussburet är det SH som lockar framför datorn känns som du allt som oftast står framför den eller så har det bara varit tillfälligheter att du gjort det när jag åkt förbi
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|