Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Vilka vill följa med och ta en AF drink på Bryggeriet ikväll?
Vilka vill följa med och ta en AF drink på Bryggeriet ikväll?
Det vet jag inte... jag har vart på lounge en gång och det är lite snobbigt för min smak faktiskt... och det faktum att jag är lite ung för att komma in där egentligenkanske dyker upp, bjuds det på käk där? vi brukar gå till lounges (snobbigt, jag vet, det får jag bjuda på)..
"Vi" är än så länge bara mig själv... : Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon medvet inte, jag har en vän från malmö som kommer vid 1930, jag kan ringa dig då så ser vi var ni är!
fy fan vad skönt att det är fredag!!
Fyfan vilken bra kille den där håkanKredit till Poseidon!!!
Skickade ett mail via deras allmänna kontaktformulär på deras websida häromdagen. Frågade lite lätt om de kan sätta upp pollare/pelare utanför min lägenhet eftersom jag kommer att ställa hojen där. Gnällde även lite att det inte finns några MC-platser och/eller garage i området...
(Ja, det är fuckat att inte ha garage, men en pollare/ketting får bli bättre än inget till en början.)
Idag ringde Håkan från Poseidon och frågade om det räckte med tre stycken... Han skulle initiera entreprenörsföretaget på måndag, så börjar de gjuta nästa vecka.
Bra skit!
5 stora stark till Håkan!
"Vi" är än så länge bara mig själv... : Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon med
Men slå en signal sen då så får vi se
Vafan är Graspop??Insåg precis att Graspop drar igång när jag är i Belgien i sommar, blir nog att man sticker dit en sväng
Vafan är Graspop??
Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?
Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit...
Ja de är fan riktigt heta nu med ny sångare och ny basist.Det var bra skit
Ja de är fan riktigt heta nu med ny sångare och ny basist.
____
Fredag med Kulmbacher, Bult och Dr. Oetker. Tjoho!
Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?
Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|