Spamtråd M+S

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fifan, snart är det dags för gymmet, sen tvätt, sen packa, sen sova, sen köra lite hoj, sen dricka öl, sen sova, sen göra något på söndag, sen bär det av till SRF :yoparty

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
kanske dyker upp, bjuds det på käk där? vi brukar gå till lounges (snobbigt, jag vet, det får jag bjuda på)..
Det vet jag inte... jag har vart på lounge en gång och det är lite snobbigt för min smak faktiskt... och det faktum att jag är lite ung för att komma in där egentligen :gnissla

Men vi kan ta nån annan stans än bryggeriet om ni vill :)

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
vet inte, jag har en vän från malmö som kommer vid 1930, jag kan ringa dig då så ser vi var ni är!
fy fan vad skönt att det är fredag!! :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kredit till Poseidon!!!

Skickade ett mail via deras allmänna kontaktformulär på deras websida häromdagen. Frågade lite lätt om de kan sätta upp pollare/pelare utanför min lägenhet eftersom jag kommer att ställa hojen där. Gnällde även lite att det inte finns några MC-platser och/eller garage i området...

(Ja, det är fuckat att inte ha garage, men en pollare/ketting får bli bättre än inget till en början.)

Idag ringde Håkan från Poseidon och frågade om det räckte med tre stycken... Han skulle initiera entreprenörsföretaget på måndag, så börjar de gjuta nästa vecka.

Bra skit!

5 stora stark till Håkan!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
vet inte, jag har en vän från malmö som kommer vid 1930, jag kan ringa dig då så ser vi var ni är!
fy fan vad skönt att det är fredag!! :banana
"Vi" är än så länge bara mig själv... :gnissla: Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon med :)

Men slå en signal sen då så får vi se :)

Kredit till Poseidon!!!

Skickade ett mail via deras allmänna kontaktformulär på deras websida häromdagen. Frågade lite lätt om de kan sätta upp pollare/pelare utanför min lägenhet eftersom jag kommer att ställa hojen där. Gnällde även lite att det inte finns några MC-platser och/eller garage i området...

(Ja, det är fuckat att inte ha garage, men en pollare/ketting får bli bättre än inget till en början.)

Idag ringde Håkan från Poseidon och frågade om det räckte med tre stycken... Han skulle initiera entreprenörsföretaget på måndag, så börjar de gjuta nästa vecka.

Bra skit!

5 stora stark till Håkan!
Fyfan vilken bra kille den där håkan :)

Last edited:

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
"Vi" är än så länge bara mig själv... :gnissla: Filippa är på väg hit från Norge och jag vet inte när hon kommer men hon va ev på hummör för öl hon med :)

Men slå en signal sen då så får vi se :)

ahah! vad bra! det blir en intim AW! 'vi' är oxå ganska få, bara jag och Gabor.. det kan bli trevligt ändå :)
Ringer sen!

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Insåg precis att Graspop drar igång när jag är i Belgien i sommar, blir nog att man sticker dit en sväng :D

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Det är ju faan vad cadden ska gå långsamt när man vill ut och kröka med resten av folket..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?

Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit... :mad:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hur går det med After Workandet nu då? Är det inga mer som vill vara med? :)

Tänkte traska ner till Bryggeriet om en halvtimme :)

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Hoj
hojlös
Vilken är DIN ursäkt att INTE gå in på www.myspace.com/bultband och lyssna på 4 sprillans låtar från ett kerümt band på framfart?

Förövrigt lirar de på Henriksberg imorgon, av förklarliga skäl kan jag ju tyvärr inte gå dit... :mad:

Fan att jag lovat att fly stan imorgon:huvet hade varit gött med en skön metalspelning! Har inte varit på spelning sen Unholy alliance.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO