Nu har jag inget lån på hojen längre
Grattis
Jag har kommit på att vårt kontorslandskap som är nybyggt kan liknas vid analblekning - ljust och fint men fortfarande ett skethål.
Känner precis likadant!
Last edited:
Nu har jag inget lån på hojen längre
Jag har kommit på att vårt kontorslandskap som är nybyggt kan liknas vid analblekning - ljust och fint men fortfarande ett skethål.
Aaahhh så underbart!
Vatten vatten bara vanligt underbart vatten!
Och så gott mjölk är!
Tänk va knasig ett par dagars mag/kräksjuka kan göra en.
Men du var väl rätt knasig till att börja med
Hur funkar det där? Får man ett nytt inbetalningskort, eller ska man använda det som är på deklarationsblanketten Eller ja, jag lär väl göra en vanlig e-girering som vanligt...Gratulerar. jag väntar på mitt inbetalningskort på drygt 4500
Jag kunde fan inte göra ett enda avdrag, så det blev som det blev.Det är skitmånga som jag hört som har fått betala restskatt.. tydligen hänger inte många arbetsvigare med ändringarna.. jaja.. jag skulle betala 10 laxar men drog av rätt så mycket så det blev i slutändan +233 spänn.. gött..
Jag kunde fan inte göra ett enda avdrag, så det blev som det blev.
Fast jag fattar visserligen inte riktigt hur det kunde slå så innihelvete mycket. Det är tacken det för att man redan pröjsar x-antal hundra lök i skatt per år.
Tjoho!!!
Nu blir det snart krubb, öl och fussball!
Så vad har han gjort för bra affärer då....?
satan vad det brinner i ett av båtlagrena nere i frihamnen.
åkte förbi av en ren slump, kan inte varit långt efter sos fått larm för det var bara nån enstaka polisbil, brandbilarna kom efter en stund och det tar inte dom många minuter att komma dit från lundby...
Gomorron...
Mörrn, mörrn
Idag är fan sista dagen som jag tänker vara på jobbet så här tidigt
Varför är du på jobbet så tidigt?
Det kan inte vara hälsosamt att väcka tuppen varje morgon innan du åker till jobbet.
Tog också en sväng förbi på leden bara för att jag var nyfiken. Usch och fy!
Mörrn, mörrn
Om jag inte skulle göra det så kommer inte tuppjäveln upp och då blir det en väldans massa folk som försover sigVarför är du på jobbet så tidigt?
Det kan inte vara hälsosamt att väcka tuppen varje morgon innan du åker till jobbet.
Det är helt enkelt är mycket att göra.antingen så har hon mkt att ta igen eller så ligger hon minus på flex-kontot
Helt sjukt!
Du är ju på jobbet 5 min innan min väckarklocka ringer
Mörrn, mörrn
Helt sjukt!
Du är ju på jobbet 5 min innan min väckarklocka ringer
Ingen som sa till att man får MASSA mer statlig skatt om man går över 500k, gick över med 8k spänn så hade jag tagit lite semester istället så hade det sett mycket bättre ut (jag bytte jobb och fick ut en MASSA semesterdagar...)
Om jag inte skulle göra det så kommer inte tuppjäveln upp och då blir det en väldans massa folk som försover sig
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |