Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
NejSupas?
NejSupas?
Supas?
Jag är alltid törstig
Jag ska ut å jogga nu...men ikväll blir jag allt törstig
Jag är alltid törstig
Jag ska ut å jogga nu...men ikväll blir jag allt törstig
Hör av dig då, Syrran och hennes snubbe är här på besök och dem vill nog ut på krogen...
Får man joina då kanske? För övrigt, så ska jag hem till filippa och käka middag borta vid dig, Paser. men hon ville ta det lugnt sen, men jag är nog ölsugen och sällskapssjuk som vanligt
ha-ha....Du å Paser brukar ju joina ganska bra
Får man joina då kanske? För övrigt, så ska jag hem till filippa och käka middag borta vid dig, Paser. men hon ville ta det lugnt sen, men jag är nog ölsugen och sällskapssjuk som vanligt
Jävla festlig midsommar..... Smedberg och två av hans polre kom in på H-R som tillsammans med bryggeriet va det enda som va öppet idag. Men mig vägrade dem släppa in.... fyfan vad tråkigt det känns... Vafan hade dem förlorat på att släppa in mig? Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...Bara att haka på
Ingen aning om när vi ska ut och vart vi ska men det löser sig...
Ädit:
Vi har bokat bord 20:30 så efter det blir det utgång.
ja, de visste väl om det att man inte ska gå till stan på midsommar, det kan man göra alla andra vanliga helger.Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...
Jag känner mig redigt bitter nu. tur man har rom hemma....
Skål
Jävla festlig midsommar..... Smedberg och två av hans polre kom in på H-R som tillsammans med bryggeriet va det enda som va öppet idag. Men mig vägrade dem släppa in.... fyfan vad tråkigt det känns... Vafan hade dem förlorat på att släppa in mig? Jag kom ändå med ett gäng killar över 30, samt att jag är över 18 och får dricka lagligt ute... jag va inte odräglig eller full...
Jag känner mig redigt bitter nu. tur man har rom hemma....
Skål
Haha, ja den va bra faktisktVa inte så bitter nu Hard Rock sög ändå ikväll...
Se fram emot din dejt imorgon istället
Jag vet inte, jag tycker vi ska rådgöra med herr gummibåtsrace själv... Jojoman va har du för försdlag?När blir de gummibåtsrace?
Jag vet inte, jag tycker vi ska rådgöra med herr gummibåtsrace själv... Jojoman va har du för försdlag?
Ska vi bärsa på lördag i min tomma lägenhet då kanske? Eller grilla och öla hos er??Vi får ta några bärs och hitta ett bra datum.
Poolen närmar sig.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |